نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
حرفهای تازه یک دوست
دوست عزیز و محترمی در پای مطلب «عقل جنگ و جنگ عقل» فرموده‌اند که:
«این رجز نیست بلکه عین واقعیته. اصلا گور بابای جمهوری اسلامی ولی همه که با عرض شرمندگی مثل شماها بزدل نیستند. حتی حسین درخشان هم میگه میاد اینجا می‌جنگه. داستان عراق فرق می‌کرد. اینبار ما کلی انتحاری داریم. لبنان و فلسطین و عراق و افغانستان هم دست ماست. جدا از همه این حرفا ۳ تا جت آمریکائی رو بندازیم یک خلبان‌شون رو اسیر بگیریم تو تلویزیون نشونش بدیم خودشون حساب کار دست‌شون می‌آید. تو هم حاجی جون بهتره یک کم غیرت به خرج بدهی جای این حرفها».

ممنون از اینکه نظرتان را بیان کردید. آنچه شما می‌فرمائید با آنچه من در ذهن دارم قدری متفاوت است. در هر حال ممنون می‌شوم اگر این دوست عزیز ما لطف نمایند و در مقاله‌ای قدری بیشتر نظرات خودشان را بشکافند. راستش گمان می‌کنم بنا به ماهیت امر کامنت گذاری، شما ناچار شده‌اید که حجم بالائی از مطالب مورد نظرتان را در این چند خط خلاصه نمائید. از آنجا که دیدگاه‌های من و شما متفاوت است خوشحال خواهم شد در صورتی که تمایل و وقت داشته باشید مشروح مطالب‌تان را برای ما بیان کنید. اگرمایل بودید که ایمیل بزنید آدرس این وبلاگ از این‌قرار است
ourperspective@yahoo.ca
من نمی‌دانم که شما دوست عزیز بار اول است که به ما سر می‌زنید یا نه ولی فکر کنم برای بار اول است که عقائد خود را با ما درمیان می‌گذارید. در هر حال به شما خوش‌آمد می‌گویم و به انتظار خواندن نظرات‌تان می‌مانم. فقط خواهش می‌کنم برای خود نامی (حتی مستعار) انتخاب بفرمائید تا هنگام نظر دادن درباره مطلب‌تان، دیگران بتوانند شما را به اسمی صدا کنند.

از خوانندگان عزیز هم درخواست می‌کنم فعلا درباره نظرات این دوست محترم ما مطلبی بیان نفرمایند تا ایشان آنچه در ذهن دارند را کامل بیان بفرمایند.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
email nemikhad dadash. hamin matlabo bekhon az khodesh khosham nemiad vali harfe hesab javab nadare. javabi dari be hamin in bede:

http://www.tik.ir/display/?ID=37241

آمريكا و متحدانش در حمله نظامي به عراق، رژيم صدام را سرنگون كردند، اين يك امتياز به نفع ما. ظرفيت توده هاي ميليوني مردم مسلمان عراق بعد از خروج از زير چكمه هاي صدام، به صف عظيم مسلمانان برانگيخته عليه آمريكا پيوستند، اين دومين امتياز به نفع ما. علي رغم تلاش و برنامه ريزي آمريكا و متحدانش، مجلس و دولت عراق در اختيار اسلامگرايان طرفدار حاكميت اسلامي قرار گرفت و آناني كه در غربت دوران جنايات صدام ميهمان ايران اسلامي بودند هم اكنون بر كرسي هاي حاكميت و تصميم سازي عراق تكيه زده اند، اين سومين امتياز به نفع ما... آمريكا و متحدانش در حمله نظامي به عراق و افغانستان و جناياتي كه تحت حمايت آنان در فلسطين و لبنان صورت پذيرفت، «ليبرال دموكراسي» مورد ادعاي خود را در سراسر جهان رسوا و بي آبرو كردند، اين چهارمين امتياز به نفع ما، مخصوصاً آن كه در منطقه خاورميانه حتي خوش بينانه ترين افراد نيز از رهايي بخش بودن نسخه ليبرال دموكراسي غربي مأيوس شده و گزينه اسلام انقلابي را حيات بخش يافته اند، اين پنجمين امتياز به نفع ما. آمريكا و متحدانش طي چند دهه گذشته، هزينه هاي كلان و برنامه هاي گسترده اي براي تشكيل احزاب و گروه هاي طرفدار آمريكا و غرب در منطقه خاورميانه و برخي ديگر از مناطق جهان به ميدان آورده بودند كه در پي جنايات اخير آنها در منطقه اين گروهها و احزاب جرأت اعلام همخواني با آمريكا را ندارند و برخي از آنها مشي پيشين را رها كرده اند، اين ششمين امتياز به نفع ما. رخدادهاي چند ساله اخير، شاخ آمريكا را شكسته و ابهت خيالي آن را فرو ريخته و نهضت هاي ضد آمريكايي در منطقه را شتاب بخشيده است، اين هفتمين امتياز به نفع ما. برخي از دولت هاي طرفدار آمريكا در منطقه، از ترس مردم خود فتيله وابستگي به آمريكا را- هر چند به ظاهر- پايين كشيده اند و گاه تظاهر به مخالفت با آمريكا نيز مي كنند، چيزي كه در گذشته سابقه نداشت و جرأتش را نداشتند، اين هشتمين امتياز به نفع ما. حماقت آمريكا و اسرائيل در لبنان و برپايي جنگ 33روزه، افسانه بي پايه شكست ناپذيري اسرائيل را به فراموشي سپرده و عزم ملت هاي مسلمان را براي محو اسرائيل از جغرافياي سياسي منطقه جزم كرده است، اين نهمين امتياز به نفع ما و... فهرست اين امتيازها كه به وضوح قابل ديدن است نيز به درازا مي كشد و بيرون از محدوده اين نوشته محدود...

dar zemn dadash bi khial esme ma sho. zano bache darim.

Anonymous Anonymous said...
blogger mohtaram,

in shakhsi ke shoma ooro doost khatab kardeid az sarbazan gomnam emam zaman mostaghar dar vezarate etelaate ke alan chand roozie too webloghaye farsi az in ghabil commentha mizaran ta jav ro besanjan. mesale hossein derakhshanesham vase hamin manzoore daghighan. Shoma chera too dame ina miofti? midooni age ye ja rooye khosh bebinan michasban dige vel nemikonan?

Age refighe blogbaz digam dari be oonam begoo movazeb bashan.


farivar

Free Blog Counter