نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
مومن در کیلومتر مربع
آیا ارتباطی بین این دو خبر می‌بینید؟
احمدي‌نژاد در بخش ديگري از سخنان خود، با تاكيد بر تاثير اعمال و رفتار انسان‌ها در حوادث و بلاياي طبيعي گفت: زمين نمي‌تواند بر سر جايي كه همه‌ افراد آن مومن هستند بلرزد و آن را خراب كند. نمي‌خواهم بگويم ساير مسايل تاثير ندارد. ما بايد از تمام علوم تجربي مانند زمين‌شناسي براي بررسي حركت‌هاي زمين و پيش‌بيني حوادث غيرمترقبه استفاده كنيم اما بايد آن سوي قضيه را هم در نظر بگيريم. اگر هر لقمه‌اي پاك باشد و هر نگاه و دست و قلمي پاك باشد، طبيعت نمي‌تواند با اين دل‌هاي پاك همراهي نكند؛ چرا كه مسخر اين دل‌هاست و برخي از حوادث با رفتار انسان‌ها ارتباط دارد.
اندونزی لرزيد: 7.5 ریشتر
سی ‌ان ‌ان وقوع یک یک زلزله شدید 7.5 ریشتری در جزیره جاوه - جزيره اصلی این کشور- خبرداد.زلزله باعث به لرزه‌افتادن ساختمان‌ها در جاکارتا پایتخت این کشور و خروج مردم وحشت‌زده از خانه‌های‌شان شد.
-------------------------
خدا رحم کرد این‌بار آقای احمدی‌نژاد از «محو اسرائیل» و این حرف‌ها چیزی نگفت! در ضمن اندونزی بیشترین جمعیت مسلمان یک کشور در دنیا را دارد. فهمیدیم که مومن کم دارند، لقمه‌شان پاک نیست، نگاه و دست و قلم‌شان هم تمیز نمی‌باشد. ظاهرا تعداد مومنین اسرائیل بیشتر است که در آن زلزله نمی‌آید.
می‌گویم بیائیم میزان مورد نیاز «مومن در کیلومتر مربع» برای جلوگیری از زلزله را حساب کنیم و بعد مومنین و مومنات‌مان را بسته‌بندی کنیم بعنوان «پکیج ضد زلزله» به دنیا بفروشیم. آنوقت مردم دنیا می‌فهمند که این مومنین و مومنات چگونه می‌توانند جلوی نفس‌کشیدن خلق‌الله در آن یک کیلومتر مربع خودشان را بگیرند، جلو‌گیری از نفس کشیدن زمین که کار سه سوت است.


مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Free Blog Counter