نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
مجموعه‌ای که دو سه ماه بدون رئیس به کارش ادامه می‌دهد، کارش چیست؟
-------------------

ببینید، یک مجلسی در کشور است (به هر نامی که باشد) که یک سری وظایفی را بعهده دارد (هر چه که باشند). رئیس این مجلس در اوائل تابستان فوت می‌کند. آنوقت رای‌گیری برای انتخاب رئیس جدید را در اواخر تابستان انجام می‌دهند! به نظر من این تاخیر در انتخاب اولا توهین است به رئیس در‌گذشته قبلی این مجلس -آیت‌الله مشکینی- چرا که این شبهه پیش می‌آید که ایشان بعنوان رئیس کار درست و حسابی‌ای در این مجلس نمی‌کردند که قضایا دو-سه ماه می‌تواند بدون وجود و حضور ایشان ادامه داشته باشد، بود و نبودشان یکی است. ثانیا می‌تواند از جهت دیگر توهین باشد به نمایندگان آن چرا که گروهی ممکن است از این تاخیر اینگونه برداشت کنند که «بابا مجموعه‌ای که بدون رئیس بتواند دو سه ماه بگردد، مجموعه‌ای است که کسی در آن کاری انجام نمی‌دهد».

با توجه به اینکه رئیس قبلی این مجلس مدتها در بیمارستان و در بستر مرگ بود می‌شد ریاست موقتی برای این مجلس انتخاب کرد تا در صورت فوت آقای مشکینی روال کار مجلس مذکور مختل نشود و بعدا سر فرصت و پس از در نظر گرفتن تمامی جنبه‌ها رئیس دائمی آن انتخاب گردد. در هر حال این تاخیر بنظر من برای خود نمایندگان این مجلس توهین‌آمیز است.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Free Blog Counter