نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
هواپیما واژگون شد
چقدر این خبرگزاری فارس اخبارش را «ناز» و «ملایم» گزارش می‌کند. توجه کنید:
---------------------------
برای اینکه من و شما ناراحت نشویم که ای وای یک هواپیمای دیگر هم سقوط کرد و خدای نکرده به ذهن‌مان نیاید که هواپیما وقتی سقوط می‌کند تبدیل می‌شود به یک مشت آهن قراضه، آمده است و عبارت «واژگون شد» را به آخر جمله‌اش افزوده!

من اصلا نمی‌دانستم که هواپیما می‌تواند «چپه» شود. تا حالا این را برای قایق و کشتی و ماشین شنیده‌ بودم ولی به لطف نویسنده خوش‌ذوق این خبر فهمیدم که هواپیما ممکن است بعد از سقوط چپ کند. آن هم هواپیمائی که «خلبان اين هواپيما قبل از سقوط هواپيما با چتر نجات از كابين هواپيما خارج و به سلامت در زمين فرود آمده است». یعنی هواپیما در ارتفاع نسبتا زیادی دچار مشکل شده و خلبان با چتر به بیرون پریده. بعد هواپیما آرام آرام و با کمال دقت خودش خود بخود به زمین نزدیک شده و در کمال آرامش سقوط کرده. هیچ آسیبی هم ندیده، فقط قدری «واژگون» شده! شاید حتی بتوان به انتهای خبر اضافه کرد که «شلوار خلبان هم کمی خاکی شد». اِوا جاذبه!!!!!
---------------------------------
پ.ن: این را هم بخوانید:

یعنی هواپیمائی که «دو خلبان هواپیما قبل از اصابت هواپیما به زمین بیرون پریده و آسیبی ندیده اند» سقوط نکرده بلکه تنها دچار «سانحه» شده! احتمالا دو خلبان تشنه‌شان شده، دم یک بقالی پارک کرده‌اند بروند نوشابه بخورند بعد هواپیما خود بخود راه افتاده و چرخ جلویش افتاده توی جوب!
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Free Blog Counter