نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
آیت‌الله نرفته دین و ایمان مردم به باد رفت
حضرت آیت‌الله مشکینی که به کما رفت، ظاهرا بنیاد دین و ایمان مردم جهان به دست پاد سپرده شد. حالا باد تا کجا ببرد این دین و ایمان را و آیا آن را در چاهی مثل جمکران بیاندازد یا خیر بماند که موضوع بحث ما نیست.
در همان حال که ایشان در یک بیمارستان تهران به حال کما فرو رفته‌اند، وزیر دادگستری ایران (که چندتا کار دیگر و لقب و سمت جورواجور در هر سه قوه کشور دارد) فرمودند:
و جناب «جوليانو آماتو» وزير كشور ايتاليا افاضات فرمودند که:
اینکه یک وزیر کشوری مسلمان خواهان برابری «پرداختی» دیه زن و مرد شود و یک وزیر در کشوری مسیحی از حجاب اسلامی بانوان مسلمان تعریف و تمجید نماید فقط و فقط نشان از برهم خوردن روابط ملکوتی‌ای که ناظر بر امور مذاهب در بارگاه الهی هستند می‌کند. و این نیست الا به همان دلیل ذکر شده در بالا که اکنون که ظاهرا یک پای حضرت آیت‌الله در این دنیا و پای دیگرش در آن دنیا است، تعادل امور مذاهب در جهان بهم خورده.

امیدوارم که چه آقای مشکینی زنده بماند و چه فوت کند، تعادل هرچه سریعتر به جهان اسلام و مذاهب دیگر باز گردد. یک دو روز دیگر حضرت آیت‌الله در کما بین مرگ و زندگی باشند ممکن است مجمع فلان و بهمان علمای قم اعلامیه بدهند علیه واتیکان که چرا «دم و دستگاه پاپ اعظم حق رسمی و شرعی و قانونی همجنسگرایان برای ازدواج با هم را به رسمیت نمی‌شناسد» و از سوی دیگر اتحادیه اروپا در یک بیانیه شداد و غلاظ خواستار «سنگسار مجرمان هرگونه بدحجابی در کشورهای اروپائی» گردد!
واقعا این آقای مشکینی برای خودش وتدی بود از اوتاد زمین و ما دست‌کم گرفته ‌بودیم‌شان.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
مربوط به سینا پایمرد
شماره حساب ارزی شماره ۵۰۱۷۵۰۴۹ به نام سید سعید پایمرد و نسرین ستوده بانک تجارت شعبه اسکان کد ۵۰

Free Blog Counter