نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
اینک صفحه من در بالاترین
از آنجائی که من دیگر یک پا شده‌ام «بالا باز» (به روال ماشین باز، بورس باز و ...) و هر روز زمان زیادی را در بالاترین صرف کامنت گذاشتن برای این و آن می‌کنم، گفتم شاید بد نباشد لینک صفحه نظرات خودم در «بالاترین» را به این صفحه اضافه کنم تا دوستانی که مایل هستند رد این حقیر را در «بالاترین» دنبال کنند و احیانا در مباحثی که من شرکت می‌کنم نظر بدهند به سه سوت بتوانند چنین کنند. لینک را گذاشته‌ام بالای صفحه سمت چپ دقیقا در قسمت «ارتباط با نگارنده» و زیر «خانه» و «ایمیل». پیدایش کردید؟ خوب حالا لطفی که می‌کنید روی آن کلیک کنید ببینید کار می‌کند؟ می‌توانید مطالبی را که نظر داده‌ام ببینید؟
در ضمن دوستانی که در «بالاترین» کاره‌ای هستند لطفا بفرمایند که آیا این کار من نقض اصلی از اصول کپی رایت محسوب می‌شود یا خیر. اگر «بالاترینی‌ها» ایرادی به این کار داشته باشند در اولین فرصت بعد از دریافت نظرشان لینک مذکور را جمع می‌کنم. اگر هم بنظرشان این کار ایرادی ندارد، آنوقت به دیگر بلاگر‌هائی که در «بالاترین» فعال هستند هم توصیه می‌کنم چنین کاری کنند.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Free Blog Counter