نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
درمان نازائی با خال هندو در قله عزت
به نقل از سایت نی‌‌نا. این هم لینک اصل مطلب و گفته‌های آقای حجت الاسلام سقای بی‌ریا مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت. برای جلوگیری از طولانی شدن مطلب بخش‌هائی از گزارش را اینجا نیاورده‌ام. قسمت‌های رنگی متن زیر از من است.
--------------

مشاور محمود احمدی نژاد در امور روحانیت شب گذشته در مسجد جامع نیشابور گفت: احمدی نژاد حسنه من حسنات امام. مادران سرزمین ما عقیم نیستند از اینکه مانند احمدی نژاد را بزایند و در دامن خود بپرورند (پس این برنامه کنترل جمعیت چی‌ شد؟ حتما باید سر رشته کارها از دست همه در برود تا یکی به فکر بیافتد؟ ای‌کاش چنین برنامه‌ای همان پنجاه شصت سال گذشته اعمال شده بود)
...

وی با تاکید بر اینکه «مردم عاشق شعارها و حرکات احمدی نژاد هستند» افزود: حالا در زمینه بین المللی چنان رشدی داشته ایم که به قله عزت رسیده ایم (من نمی‌دانستم که با «رشد» می‌توان به «قله» رسید. فکر می‌کردم باید قوی شد، حرکت کرد و تلاش نمود تا به قله رسید. نگو می‌توان بر قطر شکم افزود و رشد کرد و در نهایت به قله هم رسید!!!).

این مقام دولت نهم خاطر نشان کرد: آقای احمدی نژاد نقل می کرد که من در اولین سفری که به ازبکستان یا یکی از کشورهای آسیای میانه داشتم (معلوم نیست آقای احمدی‌نژاد اسم دقیق کشوری که از آن بازدید کرده را یادش رفته یا این آقای مشاور ایشان) دیدم استقبال مردمی مثل سفرهای استانی است و مردم از یک ساعت قبل جمع شده و تکبیر می گویند (یعنی مردم یک «کشور» مثل یک «استان» از رئیس جمهور محبوب ما استقبال کرده‌اند؟ من اگر مسئول هماهنگی چنین سفری بودم شدیدا به مقامات کشور میزبان اعتراض می‌کردم که حتی نمی‌توانند گوش تعداد مناسبی از شهروندان آن کشور را بگیرند و کنار جاده یکی دو ساعت با پرچم و عکس مهمان نگاه‌شان دارند. البته نباید هم سخت گرفت دیگر. به پیش‌رفتگی کشور ما نیستند که به سه سوت بتوان هشت پشته آدم بیکار ردیف کرد دو طرف جاده برای چند ساعت).

سقای بی ریا با تاکید بر اینکه «ما چه عزتی از این بیشتر می خواستیم که احمدی نژاد قلب های مردم را متحول کرد» (خدارا شکر که مشاور ایشان فقط به «قلب» بسنده کرد و به تحولی که ایشان در دیگر اعضای بدن (مثلا معده خلائق) ایجاد فرمودند بتوسط سخنان شیرین‌شان اشاره نکرد. حرف‌های وزیر کشور ایشان هم که در زمینه گسترش ازدواج موقت بود تحولی در بخش‌های زیر معده بدن بسیاری از افراد ایجاد کرد که فعلا موضوع بحث ما نیست) اضافه کرد: ایشان(احمدی نژاد) می گفت که در سفر شانگهای خانم های هندو آمدند و با دست مالیدن بر شیشه اتومبیل رئیس جمهور می خواستند خودشان را تبرک کنند (ولله من تا بحال شانگهای نبوده‌ام. اینکه بگویم در این شهر چین خانم‌های «هندو» بیشتر هستند یا «بودائی» یا از مذهبی دیگر یا آقای احمدی‌نژاد اشتباه کرده «هندو» و «بودائی‌» را در حیطه اطلاعاتم نیست ولی خوب شاید (و این فقط یک شاید است) این خانم‌های هندو نمی‌خواستند خودشان را تبرک کنند که هندو ها اگر اشتباه نکنم «گاو» را حیوانی مقدس و سرچشمه خیرات و تبرک می‌دانند (دوستانی که اطلاعات کامل دارند تذکر بدهند). احتمال می‌دهم اینان می‌خواستند ماشین رئیس جمهور ما را متبرک کنند. بنده‌ خدا ها حق دارند، من هم بودم در یک ده دور افتاده بدون آب و آبادی یک روز یکی می‌آمد و پولم می‌داد و برم می‌داشت می‌آوردم برای استقبال به جائی که برای اولین بار در عمرم اتومبیل ببینم، حتما یک حرکت مذهبی‌خاصی از خودم ساطع می‌کردم دیگر).
وی در ادامه خطاب به حاضران گفت: به فضل و برکت رای هایی که شما دادید کشتی انقلاب به سرعت حرکت می کند (البته اگر به موتورخانه کشتی سری بزنید می‌بیند که کارگران دارند با بیل رای‌های داده شده به آقای احمدی‌نژاد را در کوره می‌ریزند و می‌سوزانند تا با آتش حاصله در زیر دیگ انقلاب، کشتی بخار ما تندتر و تندتر حرکت کند. انشاءالله همین‌‌که به انرژی هسته‌ای رسیدیم دیگر نیازی به رای و این حرفها نداریم و با سوخت تمیز هسته‌ای برای کشتی انقلاب‌مان بخار ایجاد می‌کنیم).

سقای بی ریا که منتقدان رئیس جمهوری را «کوردلان» می خواند ، خاطر نشان کرد: آن کوردلانی که چشم معنا بینشان کور است و نمی توانند بشنوند که فرزند اسلام در سازمان ملل دعای فرج می خواند کور باشند (معنای این جمله حضرت حجت‌الاسلام را من نفهمیدم. یک بار دیگر این جمله ایشان را بخوانید ببینید این جمله «خبری» است یا «دعائی»؟ من کوردل که هیچ از آن نفهمیدم).

وی ادامه داد: به فضل الهی احمدی نژاد از پشتیبانی معنوی اهل بیت برخوردار است (از آنجا که گوینده معین نکرده منظورش از «اهل بیت» کدام «اهل بیت» است، مبنا را بر این می‌گذاریم که ایشان مستقیما با چهارده معصوم (ع) در تماس «های اسپید» و «ویدئو کنفرانس» هستند و اخبار پشتیبانی معنوی ایشان را به خلق‌الله ابلاغ می‌فرمایند) و بعد از این هشت سال نیز احمدی نژادهای دیگری در راهند (عرض نکردم حضرت حجت‌الاسلامی‌اش از اخبار غیب با خبر است. اولا ایشان می‌فرمایند که «بعد این هشت سال» یعنی اینکه ما می‌دانیم که علاوه بر چهار سال اول، چهار سال دوم هم بلاشک آقای احمدی‌نژاد رئیس جمهور خواهند بود و ثانیا خبر از آمدن احمدی‌نژاد‌های دیگر می‌دهند. ایشان ظاهرا می‌دانند اطفالی که قرار است مادران غیرعقیم سرزمین ما باردارشان شوند و بزایندشان و در دامن خود بپرورندشان تا چه میزان احمدی‌نژاد خواهند شد که اینگونه با قاطعیت حرف می‌زنند. فقط شوهران این بانوان مذکور باید قدری غیرتی بشوند که این آقا می‌داند در رحم خانم‌های ایشان چه فعل و انفعالاتی دارد صورت می‌گیرد).

مشاور رئیس جمهوری گفت: عده ای چوب لای چرخ دولت می گذارند و با پول هایشان اتاق فکر تشکیل می دهند تا احمدی نژاد را زمین بزنند که خدا زمین بزندشان (الهی جز جیگر بزنند، الهی شقاقلوس بگیرند. الهی خیر نبینند از جوانی‌شان. الهی عاق والدین بشوند. در ضمن حالا که ایشان نفرین کردند، بهتر نبود بجای «زمین بزندشان» می‌فرمودند که «به زمین گرم بخورند»؟ شکل نفرین خیلی تکنیکی‌تر می‌شد).

وی از قول یکی ار بزرگان روحانی خطاب به شهرداری که منتقد سیاست های اقتصادی دولت بوده و او از وی اسم نبرد گفت: شما نمی خواهد نگران تصمیم گیری های دولت باشید چطور شما سر در می آورید که اقتصاد یک علم است ولی دکتر داودی که استاد مسلم اقتصاد است سر در نمی آورد (ولله یک بابائی بود که می‌گفت «لازم نیست آدم ادیسون باشد تا بفهمد لامپ برق سوخته». در ضمن در مملکت ما اتفاقاتی می‌افتد که اساتید مسلم آن فن هم انگشت به دهان می‌مانند. اضافه کنم که وقتی آقای احمدی‌نژاد که قبلا شهردار بوده و دکترای راه و ساختمان دارد رئیس جمهور می‌شود و شروع به گرداندن مملکت می‌کند، طبعا آقای فلان و بهمان هم که شهردار است فکر می‌کند از اقتصاد سر در می‌آورد. کار مملکت ما است دیگر، مسجدش دفتر ستاد بسیج اقتصادی می‌شود، دانشگاهش محل عبادت، زندانش پر از دانشجو، شهرش پر از سابقه‌دار و...)

سقای بی ریا در پایان با ذکر اینکه البته احمدی نژاد معصوم نیست و اشتباه هم می کند، تاکید کرد: دیدیم که 57 اقتصاددانی که نامه نوشتند و انتقاد کردند در دیداری صمیمانه با رئیس جمهوری و تیم اقتصادی وی شرکت کردند و عده ای هم گفتند که قانع شدیم (این خیلی خوب است که این جناب حجت‌الاسلام شده‌اند اولین نفری در دولت که ظرف این هشتاد و خرده‌ای سالی که از پایه‌گذاری دولت مدرن در ایران می‌گذرد گفته است که راس اجرائی دولت «معصوم نیست». من این را یک جهش بزرگ به جلو می‌دانم. انشاءالله یک هفتصد هشتصد سالی هم طول خواهد کشید تا باز بزرگ‌مردی چون ایشان در دولت پیدا شود و به همراه چنین جمله‌ای یکی از اشتباهات مقام ارشد اجرائی دولت را عنوان کند. الان که اگر کسی از همین حضرت حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا بپرسد که «ببم جان یکی از این اشتباهاتی که می‌گوئی آقای رئیس جمهور در این دوسال کرده است را بیان کن» ممکن است برود آنجا که اعراب نی‌های‌شان را به آنجا پرتاب می‌کنند. خود ایشان هم شانس بیاورد و بخاطر دریدن «پرده عصمت» مقامات و مورد آزار و اذیت قرار دادن مجموعه دولت مورد سین جیم قرار نگیرد خیلی است).
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
agh ya khanome aziz ina har rooz koli az in mozakhrafat tahvil melat midan be khoda khaste shodim az in harfhaye sadtayeghaz tekrari hadeghala shoma raje be ye chize dorost benevis ke arzeshe vaghte khanandehato dahste bashe va ma ye chize jadid yad begirim be jaye inke in hame vaghto energiro moratab babat in arajif hadar bedi. jesarate albate mibakhshi.

Free Blog Counter