نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
بستر کشی
عضو كميسيون اجتماعي مجلس در گفت وگو با فارس:
سازمان تبليغات و علما بسترسازي ازدواج موقت را انجام دهند
خبرگزاري فارس: عضو كميسيون اجتماعي فارس گفت: سازمان تبليغات و حوزه‌هاي علميه بايد براي بسترسازي ازدواج موقت اقدامات فرهنگي لازم را انجام دهند. موسي‌الرضا ثروتي در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعي فارس با اشاره به اين‌كه بسترهاي فرهنگي لازم براي ازدواج موقت بايد ايجاد شود، افزود: ازدواج موقت جزء احكام است و مراجع، شرايط، ضوابط و مراحل كار را توضيح داده‌اند.
---------------------

سالها قبل یک بابائی توی محله پائینی ما را دستگیر کردند بخاطر اینکه در زیرزمین خانه‌اش «بسترسازی» می‌کرد برای همین کارها و زن‌ و مرد‌هائی که جائی نداشتند برای خلوت کردن با هم یک پولی به این طرف می‌دادند و زیرزمین خالی خانه‌اش را برای چند ساعتی کرایه می‌کردند. بعد که آزاد شد یک مدت که گذشت نفهمیدیم از کجا پول آورد خانه‌ کلنگی‌اش را کوبید چند طبقه رفت بالا. وضعش خوب شد. بچه‌ محل‌ها به شوخی می‌گفتند طرف در کار «بستر کشی» است!

جمله آخر این آقای «ثروتی» هم خیلی پر محتوا است: مراجع، شرایط، ضوابط و مراحل کار را توضیح داده‌اند. من به قربان آن مراجعی بروم که «مراحل کار» را توضیح داده‌اند. این حضرات «کارآموز» نمی‌خواهند؟ حاضرم پول هم بدهم تا با توضیحات ایشان «مراحل کار» را بصورت کامل و شرعی یاد بگیرم. بیخود نیست بعضی از این آقایان کلی خدم و حشم و طرفدار دارند. «مراحل کار» را برای دیگران توضیح می‌دهند!!!
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Free Blog Counter