نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
عاق والدین یک راننده بچه ننه
----------------------
جناب آقای جنتی:

اول) مگر همان مرحومه​ای که سالهاست فوت شده و از وقايع دنيا اطلاعی ندارد يک چنين توصيه​ای کرده باشد.

دوم) عجب راننده بچه ننه​ای بوده اين! لابد پنچر هم که می​کند مامانش از آن دنيا يادش می​دهد چه​جوری جک بزند و لاستيک ماشين را عوض کند

سوم) امان از وسوسه شیطان که در آن دنیا هم دست از سر آدم بر نمی​دارد. ظاهرا اموات را هم وسوسه می​کند تا زندگان را در چاه بیاندازند. پناه بر خدا.

چهارم) آن مرحومه در جهان آخرت کار و زندگی ندارد مبارزات انتخاباتی ما در اين جهان فانی را هدايت می​کند؟ از ایشان حساب و حساب کشی به عمل نمی​آید بابت سالهای حیات​شان که در يک حرکت انقلابی آمده به خواب پسرش که برو به فلانی رای بده؟

پنجم) آيا وقت آن نرسيده که برای معضل ترافيک تهران فکری بکنيد؟ اعصاب مردم در ترافيک تهران تحت فشار است. بنده​های خدا يا به کله​شان می​زند خواب هشت من نه شاهی می​بينند يا در عالم واقع وقتی دهان باز می​کنند مزخرف تحويل طرف می​دهند بدون اينکه بدانند چه دارند می​گويند. يک فکری بحال اين ترافيک تهران بکنيد.

ششم) بدهيد آن سايبان پاره سکوی خطیب نماز جمعه را تعمير کنند. مگر هزينه تعمير چند متر برزنت چقدر می​شود؟

هفتم) آيا اين دوست شما که جواب سوال را با همان سوال می​دهد آدم موثقی است برای نقل يک روايت؟

هشتم) خدای ناکرده منظورتان اين نيست که «اموات» پشتيبان رئيس​جمهور هستند؟ از آن بدتر يک وقت شبهه پيش نيايد که اموات برای ايشان رای به صندوق ریختند؟

نهم) ای کاش از يک راننده تاکسی بعد از جيره​بندی بنزين نقل قول می​کرديد تا ببينيد نظر وی درباره اموات مقامات چيست.

دهم) حالا اين مرحومه آمده از آن دنيا فرزندش را «عاق والدين» کند. شما بايد عدل بيائيد از تريبون نماز جمعه قضيه را مصادره به مطلوب کنيد؟
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Free Blog Counter