نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
دوربین آمریکائی، لنز انگلیسی و نوار الله‌اکبر گو
----------------------------

آقای تمدن اصلا چرا راه دور می‌روید؟ بقول ازهاری در سال ۱۳۵۷ : «من خودم رفتم روی پشت‌بام، دوربین انداختم چیزی ندیدم. خانمم را صدا کردم او هم آمد روی پشت‌بام او هم با دوربین نگاه کرد چیزی ندید. اینها همه‌اش نوار است». حالا شما زیاد خودت را ناراحت نکن. نوارهای سال ۵۷ الان حداقل پنجاه سالی عمر دارند و از شر و شور پشت‌بام و پمپ بنزین سالهاست افتاده‌اند. اینها که پمپ بنزین آتش زدند «لوح فشرده» و «آی‌پاد» بودند.

اگر اشتباه نکنم شما مدل جدید همان دوربین سال ۱۳۵۷ ازهاری را استفاده می‌کنید. دوربین سیاسی مدل اچ-ای-ان «هان». شرکت سازنده می‌گوید «اچ» مخفف «حاشا» و «ای-ان» حروف اول اسم یک آقائی است. ظاهرا هرکس که از توی این دوربین نگاه کند هشدارهای بغل‌دستی‌اش را نمی‌شنود و در جواب می‌گوید «هان؟». قیمتش هم گران نیست. برای کل سیاستمداران یک کشور و طرفداران‌شان همه سرجمع در می‌آید هفتاد و پنج میلیون دلار. تازه لنز «انگلیسی» هم به آن می‌خورد و از توی آن که نگاه کنی همه را «انگلیسی» می‌بینی.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Free Blog Counter