نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
زندانی یا روحانی؟

به گزارش خبرنگار مهر، محمود امینی عصر امروز در کارگاه آموزشی مسئولان فرهنگی زندان های خراسان جنوبی توسعه، گسترش و احیای فرهنگ نماز را از جمله اولویت‌های سازمان زندان ها عنوان و تصریح کرد : فعالیت‌های فرهنگی و هنری، تربیتی آموزشی ، قرآن آموزی ، ستاد اقامه نماز و راه اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر در زندان از جمله اهداف و سیاست‌های این نهاد در سال جاری می باشد.

مدیرکل زندان های خراسان جنوبی همچنین از اختصاص50 درصدی اعتبارات بخش فرهنگی به احیای فریضه نماز در زندان های خراسان جنوبی خبر داد.

امینی اقامه نماز به صورت جماعت برای سربازان ، مددجویان و کارکنان ، تجهیز کتابخانه‌ها با کتب جدید و خارج نمودن کتب فرسوده ، استفاده از آثار شهید مطهری ، مشارکت مددجویان در امور فرهنگی ، مقاله نویسی ، خاطره نویسی و شب شعر را از جمله برنامه های فرهنگی اداره کل زندان های خراسان جنوبی عنوان نمود.
-----------------------------------------------

قربان با توجه به آنچه فرموده‌اید بنظر می‌رسد که شما شعبه «حوزه علمیه قم» باز کرده‌اید! اینکه همه‌اش نماز است و قرآن و آثار شهید مطهری. اشتباه بیان کردید مسئله را. کجای اینها که گفته اید به «دانشگاه» ربط داشت؟ باید می‌گفتید:«زندان ها به حوزه علمیه تبدیل شده اند».
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
Ghoghnoos jan in bala neveshte 10 khordad jaryan chie khayat to kooze oftade mesle in ke.


Amirreader

Free Blog Counter