نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
استوانه در پیام تسلیت
آيت‌الله ‌فاضل لنكراني استوانه‌اي عظيم براي حوزه‌هاي علميه بود (شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، رييس دانشگاه آزاد، حزب موتلفه اسلامي، وزير بهداشت و درمان و دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام )
---------------------
ببین بی سوادی مفرط چه به سر آدم می آوردها. "استوانه" را چه به پیام تسلیت؟ لااقل فکر کنید وقتی می خواهید در مجلس عزا یا در اعلامیه تسلیت چیز جدیدی درباره فرد از دنیا گذشته بگوئید و بنویسید.
استوانه یک شئ هندسی است مثل مخروط و مثلث و بیضی و دایره. آخر "استوانه" چه ربطی دارد به یک روحانی علوم دینی؟ گمان کنم می خواسته اند بگویند که مثلا "ستون" یا "عمود خیمه" یا یک همچین چیزی بوده ولی دیده اند تکراری است. عقل های شان را روی هم ریخته اند و فصل مشترک همه اینها که "استوانه" است را پیدا کرده اند. خدا رحم کرده از شکل های دیگر هندسی برای توصیف فرد متوفی استفاده نکرده اند!
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
اتفاقن من فکر می کنم "استوانه" خیلی برازنده تر و با معنی تر از اشکال دیگر هندسی ست / بخصوص در مورد "فاضل" و "لنکرانی" / چون به این طریق باید بقیه ی علماء محلی باشند برای اختفای این "استوانه"!

Anonymous Anonymous said...
وقتی نظرم را رد کردم / ناگهان فکر کردم حالا "حوزه"ی قو / یا "اسلام" / یا علماء / با چی جای خالی این "استوانه" را پر می کنند!

Free Blog Counter