نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
ما طبق ضوابط آژانس حرکت می‌کنیم و آژانس را هم صهیونیست‌ها اداره می‌کنند
این خیلی جالب است که ما می‌گوئیم «به‌دنبال حق‌‌مان در چهارچوب ضوابط تعیین شده توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هستیم» و در همان حال شرایط بازرسی و مدارکی که مورد نیاز همان آژانس است تا معلوم شود ما قانونی کار کرده‌ایم یا نه را به آژانس و بازرسانش ارائه نمی‌دهیم. در نتیجه همان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی‌ای که ما ادعای تبعیت از موازینش را داریم ما را به شورای امنیت سازمان ملل متحد ارجاع می‌دهد. ما هم هوارمان به آسمان می‌رود که آژانس را صهیونیست‌ها و آمریکائی‌ها اداره می‌کنند.

خوب پدر من اگر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تحت نظارت و کنترل مستقیم یا غیر مستقیم دشمنان ما است، چرا ما مدام می‌گوئیم که داریم در چهارچوب ضوابط آن حرکت می‌کنیم؟ هیچ آدم عاقلی در چهارچوب ضوابطی که دشمنش برای وی تعیین کرده حرکت می‌کند که ما دومی‌اش باشیم؟

یا آژانس تحت کنترل دشمنان ما نیست که در این صورت بیخود می‌کنیم کاری که او می‌خواهد را انجام نمی‌دهیم یا آژانس تحت کنترل دشمنان ما است ولی ما چاره‌ای نداریم الا متابعت از نظرات آژانس. پس دیگر این همه عربده کشی چیست الا اینکه فقط و فقط مصرف داخلی داشته باشد. ظاهرا خودمان هم نمی‌دانیم باید چه شعار بدهیم.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Free Blog Counter