نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
نه نفر از اراذل و اوباش به کوچه پشتی محله شما وارد شدند
ناوگان دريايي آمريكا صبح امروز از تنگه هرمز گذشت
خبرگزاري فارس: بامداد امروز 9 ناو آمريكايي از تنگه هرمز عبور كرده، وارد آب‌هاي خليج فارس شدند. به گزارش فارس، خبرنگار خبرگزاري رويترز از فراز ناوهواپيمابر "يو‌اس‌اس جان استنيز" گزارش داد 9 فروند ناو امروز از نزديكي سواحل ايران و تنگه هرمز گذشتند. اين خبرگزاري در عين حال گزارش داد، دو فروند ناو هواپيمابر آمريكا هم‌اكنون در خليج‌فارس مستقر هستند و معمولا براي جلوگيري از جلب توجه در شب جابجا شده و از تنگه مي‌گذرند اما اقدام اخير آنها كه حوالي ساعت 7:30 بامداد صورت گرفت در نوع خود بي‌سابقه بوده است. برخي از مقامات نيروي دريايي آمريكا اعلام كردند تصميم براي اعزام دومين ناوهواپيمابر به خليج‌فارس ناگهاني اتخاذ شده و تاكنون دليلي براي آن ذكر نشده است. اين خبرگزاري افزود ناوگان دريايي آمريكا متشكل از 17 هزار نيرو در ساعت 3:55 دقيقه به وقت گرينويچ (7:25 به وقت تهران) از تنگه هرمز گذر كردند. ارتش آمريكا دليل عبور 9 ناو هواپيمابر و جنگي اين كشور از تنگه هرمز را برگزاري مانور اعلام نشده‌اي در منطقه دانست. به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، اين گروه ناوهاي جنگي كه سرفرماندهي آنها به عهده ناوهاي هواپيمابر جان استنيس و نيميتز است قرار است مانور اعلام نشده‌اي را در سواحل خليج فارس انجام دهند.
---------------------------

توجه فرمودید چی شده؟ نه عدد کشتی بزرگ جنگی آمریکائی امروز صبح (ساعت ۷:۲۵) آمده‌اند دم آب‌های ایران و بعد خبرگزاری فارس ساعت ۳:۲۴ بعد از ظهر خبرش را منتشر می‌کند. تازه آن هم نه به نقل از یکی از خبرگزاری‌های کشور یا منابع ارتش و سپاه بلکه به نقل از خبرگزاری انگلیسی «رویترز». در انتهای خبر برای تکمیل آن از خبرگزاری «آسوشیتدپرس» نقل قول شده. نقل و انتقال دریائی در این اندازه و آن هم کنار آبهای ایران و بصورت «ناگهانی» که در نوع خودش «بی‌سابقه» بوده (به نقل از متن خبر) یک خبر داغ ملی‌ است که باید سریعا در سرخط خبرها قرار بگیرد ولی ظاهرا هشت ساعت تاخیر در اعلام خبر نقل و انتقال دشمن پشت درهای خانه‌ ما که چیز مهمی نیست؟ هست؟
جالب اینجاست که این خبر به اندازه اخبار مربوط به حجاب یا جمع‌آوری اراذل و اوباش هم مورد توجه خبرگزاری‌های وطنی قرار نگرفته. یاد این فیلم‌هائی افتادم که آدم فضائی‌ها قرار است به زمین حمله کنند ولی هیچ‌کس مسئله را جدی نمی‌گیرد تا زمانی که مثلا بشقاب پرنده‌ها در وسط نیویورک به زمین می‌نشینند!

این هم چند خبرگزاری و ساعات اعلام این خبر:
خبرگزاری مهر در ساعت ۱۰:۱۹ به نقل از خبرگزاری رویترز
خبرگزاری انتخاب در ساعت ۱۸:۳۰ به نقل از بیانیه مسئولان ناوگان پنجم ارتش امريكا مستقر در بحرين
خبرگزاری ایرنا ساعت ۱۱:۴۸ به نقل از خبرگزاری فرانسه و بصورت مبهم
خبرگزاری ایسنا ساعت ۱۱:۴۶ به نقل از نیروی دریائی آمریکا


مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Free Blog Counter