نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
بایکوت بین‌المللی چیه؟ هیچ غلطی نمی‌تواند بکند
-----------------------------

این چند جمله آقای لاریجانی نمادی عینی است از آنچه ما به آن اعتقاد داریم که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند». بایکوت جهانی و تحریم که «غلط» نیستند. هرکس دیگری بجز ما هم که باشد و از قطعنامه‌های شورای امنیت سرپیچی کند مورد تحریم و بایکوت قرار می‌گیرد. پس آمریکا کار «غلطی» نکرده.
در ضمن در حال فکر کردن و آسمان به زمین دوختن هستم تا بین حرف‌های آقای رئیس‌جمهور که گفته این قطعنامه‌ها تاثیر ندارند و کاغذپاره هستند و آقای لاریجانی که می‌گوید «بایکوت جهانی» شده‌ایم یک جوری جمع اضداد بوجود آورم و از ریختن آبروی بیشتر یکی یا هر دو این عزیزان جلوگیری کنم.

برای فرصت دادن به آن «کشورهای قدرتمند» که نمی‌توانند در مقابل آمریکا حرف خود را بزنند چون آمریکا می‌پرد و تکه تکه‌شان می‌کند و می‌خوردشان، پیشنهاد می‌کنم در یکی از این سفرهای استانی رئیس‌جمهور، هنگامی که «بار عام» داده‌ می‌شود، سران این «کشورهای قدرتمند» بحالت خضوع و خشوع وارد شوند و با دادن عریضه به آقای احمدی‌نژاد در صدر مجلس-و یا اگر آنجا حضور داشته باشند آقای لاریجانی- از این ظلم که آمریکا نمی‌گذارد آنان حرف دل‌شان را بزنند به ما گلایه کنند. مطمئن هستم که آقای احمدي‌نژاد سریعا به هرکدام از آنها نامه‌ای می‌دهد لاک و مهر شده خطاب به «آمریکا»، که در این نامه به وی (آمریکا) دستور داده می‌شود اجازه دهد سران روسیه، چین، فرانسه، آلمان، انگلستان، ژاپن و ... حرف دل خودشان را به آمریکا بزنند مشروط بر اینکه این حرف دل‌شان طرفداری از ما باشد و بس.

این هم همان «فرصت» که آقای لاریجانی در جمله آخرشان فرموده‌اند.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Free Blog Counter