نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
مصلحت ایرانی و صداقت آمریکائی - کدام بهتر است؟
----------------------

این حرف از اساس و بنیان غلط است. آیا باورتان می‌شود که هنوز ۷۰۰۰ پیکر شهید در خاک عراق داشته باشیم؟ اصلا این ۷۰۰۰ نفر کی شهید شدند؟ من خودم نوجوانی و جوانی‌ام در پای اخبار صدا و سیمای جمهوری اسلامی در جنگ گذشت. هیچ‌گاه کسی در هیچ‌کدام از گزارش‌ها از تعداد تلفات ما صحبت نکرد. از تعداد تانک و خودرو و هواپیمای ما که در عملیات از بین می‌رفتند نیز هیچ گفته نشد.
اگر این همه آدم کشته‌شده بودند بالاخره دستگاه‌های صادق خبری کشور که بجز اخبار راست از آنها ساطع نمی‌شود خبری می‌دادند. تنها اخبار از ده‌ها و صد‌ها هزار کشته دشمن بود. آن موقع یکی از دوستان من می‌گفت:«آدم باید مغز ... خورده باشد که فکر کند حالا که دشمن مثلا بیست‌هزار قربانی داده نیروهای خودی هیچی‌شان نشده. سوپر من هم باشیم دیگر ده درصد کشته‌های دشمن که تلفات می‌دهیم؟». چقدر بنده خدا از دست من کتک خورد!!! ولی ظاهرا حق با او بود.

راستی من فکر می‌کنم این آمریکائی‌ها یک چیزی‌شان می‌شود. در زمان جنگ دارند تعداد دقیق کشته‌شده‌های خود را بدون لاپوشانی اعلام می‌کنند. یا مصلحت سرشان نمی‌شود، یا احمق هستند، یا صادق بودن برای‌شان مهمتر از «مصلحت» است.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Free Blog Counter