نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
تا دیر نشده کت و شلوارها را آماده کنید
-----------------------------
بعنوان اولین دستور مقابله با خطر احتمالی دشمن، پیشنهاد می‌شود که هرچه سریعتر نسبت به خرید و تحویل چند صد توپ پارچه کت و شلواری اعلا به خیاطی «هاکوپیان» اقدامات لازم انجام گردد.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
جناب ققنوس با سلام. نرسيدم مطالب مثل هميشه جالبتان را بخوانم چرا كه در مورد استفاده از اينترنت به اندازه كافي محدوديت وقت دارم و نيز سرگرم آپديت كردن بودم. تمام متني را كه به عنوان نظر برايم گذاشته بوديد خواندم. از اين كه بلاگري مثل شما حاضر شده است تمام متن من را از اول تا آخر با چنين دقتي بخواند جدا خوشحال شدم. گفته بوديد طولاني نوشته ايد. من از طولاني بودن هيچ حرفي بدم نمي آيد كمااينكه متن هاي خودم را هر كاري مي كنم از اين كوتاه تر نمي شوند، با اين كه مي دانم حوصله خواننده را سر مي برد. در مورد من اگر باز هم لطف داشتيد در كمال پر رويي ممنون مي شوم كه رعايت طولاني شدن سخنتان را نكنيد. چرا كه هر جمله از حرفهايتان را با ارزشتر از آن مي دانم كه قابل حذف شدن باشند.
گفته بوديد كم نياورم. به روي چشم. من روزي كه شروع كردم در اولين پست بلاگم نوشتم كه كاري را شروع كرده ام كه نمي دانم به كجا مي رود. و من مي روم. نمي دانم به كجا. به آن جايي كه هنوز نمي دانم كجاست و خودم نيز اعتقاد راسخ به اين مساله دارم كه هرگز و در هيچ شرايطي نبايد كم بياورم. گفته بوديد از جمله اول پستم خوشحال شده ايد. ممنونم از نظر لطفتان. به نظرم شروع كردن و به پايان بردن هر نوشته اي از خود نوشته با ارزش تراست و تمام سعي ام را مي كنم تا به بهترين نحو شروع كنم و به بهترين نحو به پايان برم. حالا اين كه در اين مساله خيلي ضعيفم بگذاريد به حساب تازه كاري ام و اين مساله كه من از ابتداي عمرم تا كنون فقط چهار پنج ماه است كه قلم به دست گرفته ام و موضوعاتم اغلب چيزهايي بوده كه ديگران جرقه ي نوشتن آنها را در ذهنم زده اند.من شروع كرده ام و به قول شما حتي اگر فقط براي ثبت تاريخ هم كه شده، مي نويسم.خوب يا بدش را باز هم بگذاريد به حساب جواني ام.
از اين كه براي خواندن نوشته ام و نظر دادنش وقت گذاشته ايد كمال تشكر را دارم.
پاينده باشيد
در پناه حق

Free Blog Counter