نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
بازسازی فرهنگی وقتی هنوز آمار جانبازان‌مان را نداریم
-----------------------------------------------
آخر مگر «خراب» شده بود که به «بازسازی» نیاز داشته باشد؟ حالا اول کدام‌ یکی را باید بازسازی کرد، مناطق جنگ‌زده را یا فرهنگ ایثار و شهادت را؟
================================
استاندار تهران: شمار جانبازان شيميايي داراي پرونده را با توجه به آمار اعلام شده 45 هزار نفر ذكر كرد و افزود: به نظر مي رسد آمار جانبازان در معرض شيميايي بيشتر از اين تعداد باشد كه شناسايي آنان از بين همه رزمندگان ضروري است. استاندار تهران با اشاره به عدم پشتيباني مراجع بين المللي از قربانيان سلاح كشتار جمعي در محافل بين المللي، همچنين فقدان فعاليت هاي تبليغاتي و رسانه‌اي خاطرنشان كرد: در نتيجه اين بي توجهي‌ها عرصه براي مدعيان حقوق بشر مثل شيطان بزرگ گسترده تر شده و سازندگان سلاح كشتار جمعي كه خودشان وقيحانه اقدام به كشتار ملتها نموده اند در جايگاه مدعي و قاضي عرض اندام مي كنند.
-------------------------------------------

قربان، اول شما ببینید دقیقا چند نفر جانباز شیمیائی دارید بعد از «مدعیان حقوق بشر» انتظار داشته باشید در این زمینه کاری بکنند. وقتی شما هنوز نمی‌دانید از آن تعدادی که خودتان فرستادید جبهه چند نفر با سلاح‌های شیمیائی آنقدر مجروح شده‌اند که جانباز محسوب شوند، از «محافل بین‌المللی» چه انتظاری می‌شود داشت؟ گیرم که به شما بگویند خوب لیست اینها را برای ما بفرستید تا ما برای هر نفر فلان قدر دلار تسهیلات درمانی و رفاهی اختصاص بدهیم، آیا همه مجروحین بسیار شدید دچار نقص عضو (=جانبازان) شیمیائی را می‌شناسید که به آنها لیست‌شان را ارائه کنید؟

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
ما یک عده شیمیایی داریم که نمیدانیم داریم ولی عده ای غیر شیمیایی داریم که دارن نون شیمیایی بودنشون رو می خورن !!!ـ

Free Blog Counter