نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
یک موش پدر سوخته
نکته اول: حالا این یک و نیم سال اخیر که نصیحت ها "علنی" و "کتبی" شده بجای خود، از امروز بصورت "چت"ی نصیحت ها گفته خواهند شد. این خیلی پیشرفت است که از "نامه" به "چت" رسیده ایم ظرف یک سال و نیم. شاید حتی در آینده نزدیک "اس.ام.اس" هم با هم رد و بدل کنیم.
نکته دوم:
الف) این آقائی که "در اطراف" می چرخد اسم دارد و اسم وامانده کوفتی اش "دیک چنی" است. این آقا در خارج محله خودش "موش" نیست و اتفاقا از آن پدر سوخته هائی است که از پشت پرده سیاست های آمریکا را خط می دهد ضمن اینکه معاون رئیس جمهوری آمریکا هم هست. هر وقت هم که از پس پرده غیبت صغرای خودش بدر می آید و تصمیم می گیرد جائی برود و کاری بکند با توپ پر این کار را می کند و ...های میزبان معمولا جفت می شوند از ترس چنین غول بی شاخ و دمی.
ب) "جنگ تحمیلی" بین ایران و عراق بود و اگر هم کسی فرضا دستور موشک باران کسی را داده باشد ربطی به "موشک باران مناطق مختلف دنیا" ندارد. پای " مناطق مختلف دنیا" چگونه وسط موشک باران جنگ ایران و عراق در این جمله باز شد خدا می داند.
ج) این آقا موشه هیچوقت نگفته "می خواهیم ریشه ملت ایران را بخشکانیم". ممکن است در باطن چنین چیزی را در قلب عمل شده خویش در بیمارستان دی تهران داشته باشد ولی هیچگاه بر زبانش نیاورده. لطف کنید بفرمائید کجا و کی مرتکب این شکر خوری ها شده تا خود من پیش قدم شوم برای تهیه یک "پتیشن آنلاین" تا پوزه آن احمقی که فکر می کند با این حرفها و توهین به ملت ما می تواند به اهداف خود برسد به خاک مالیده شود.
د) در خاتمه باید یادآوری کنم که همین موش به همراهی بوش، نقشه حمله به همان صدام را تهیه و اجرا کرد. سرنوشت صدام هم در نهایت در دستان همین آقا موشه رقم خورد. راستی جمله آخر "اما وقت آن است كه از سرنوشت صدام عبرت گرفته و سربلندي ملت ايران را نظاره‌گر باشيم." خطاب به چه کسی است؟ خطاب به "ما" است مطابق فعل "باشیم" در جمله؟ که در آن صورت ما چرا باید از سرنوشت صدام عبرت بگیریم؟ اگر هم وقت آن است که آقا موشه از سرنوشت صدام عبرت بگیرد چرا فعل آخر جمله "باشیم" است و نه "باشد"؟ جمله از نظر دستور زبان فارسی ظاهرا قدری ریشه اش خشکیده؟ نه؟
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
4 Comments:
Blogger DADABASE said...
زیاد هم چرت نمیگی ولی کم هم چرت نمیگی. اصولا ولی چرت میگی ولی خنده داره. خودتم نمیفهمی داری چی میگی ولی من میفهمم داری چی میگی: چرت میگی. میخوای چیزی بگی، ولی چیزی نمیگی، چون چیزی نداری بگی. هم از توبره میخوری هم از آخور، آخرشم گرسنه به رختخواب میری. بیا بلاگ من یادبگیر چی گبیر چون اساتیلت خوبه .

http://dadabase.blogfa.com

Anonymous Anonymous said...
پاسخ به جناب استیل قشنگ:
من می تونم ثابت کنم که این کسی که چرت می گه تو هستی.
شما آدمهای خودخواه که نظرات و عقاید دیگران رو چون باهش مخالف هستید ، به تسمخر می گیرید و فکر می کنید بهتر از همه می دونید.
اگر با مطلبی مخالف هستید ، بگویید با کدام قسمتش و به چه دلیل. نه همین طور الا بختکی کل رو زیر سوال ببری.
مملکت رو که شهر هرت کردید ، فکر نکنید اینترنت رو هم می تونید شهر هرت کنید. فکر کردید هر چرت و پرتی دلتون خواست می تونید بگید کسی هم جوابتون رو نمی ده؟!
نخیر بردار حزب اللهی استشهادی عزیز. از این خبرها نیست.
برو بخواب که لحافت سرد شده!

Blogger DADABASE said...
بیا ثابت کن. منکه گفتم از استایلش خوشم میاد. چرا با صداقت سر جنگ داری و چرا مسئله رو سیاسی میبینی؟ من حق ندارم که خوشم نیاد؟ چرا عصبانی میشی؟ من مملکت رو شهر هرت کردم؟ تاریخ ایرانو بلد نیستس میخواهی بندازی گردن من. برو بخون و حرف دیگرانو گوش نده.

Anonymous Anonymous said...
من وبلاگت رو خوندم. تو می گی از جمهوری اسلامی حمایت می کنی بخاطر مبارزه با صهیونیسم. آیت الله خمینی رو فردی بسیار آگاه و مفید در جهان می دونی و لیبرالیزم رو منحرف و زیر سلطه ی اسرائیل قلمداد می کنی.
تفکرات من با شما زمین تا آسمون فرق داره. چون من مخالف جمهوری اسلامی هستم ، معتقدم خمینی و نظام جمهوری اسلامی عامل بسیاری از جنگ افروزی ها در منطقه بوده و مردم ایران رو بدبخت کرده.
شما می گی جمهوری اسلامی کارش درسته چون با صهیونیسم مبارزه می کنه و در مقابل غرب ایستاده. مگه وظیفه ی یک دولت اینه؟ وظیفه ی حکومت اینه که منافع مردم ایران رو تامین کنه برای رسیدن به یک زندگی بهتر.
اسرائیل چه دشمنی با ما داشته؟ مگه خاک ما رو قصب کرده؟ مگه تا حالا به کشور ما حمله کرده؟ شما که ادعای تاریخ شناسی داری ، چطور نمی دونی که میان ایران و اسرائیل به لحاظ تاریخی روابط عمیق وجود داره.
این گونه تفکرات در جهان امروز جایی نداره و کسی براش تره خورد نمی کنه.
اگر دوست دارید این عقایدتون رو در اینترنت منتشر کنید ، هیچ اشکالی نداره. ولی لطفاً ادعا نکنید که بیشتر از همه می دونید. چون اون موقع مشخص می شه که کی چرت می گه!

Free Blog Counter