نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
اسم اصلی ام را امضا کردم
همین الان رفتم روی وبلاگ گروهی یک دسته از همکاران یک شرکت دیگر. این بنده های خدا تازه وبلاگ شان را راه انداخته اند. وای که چه حالی می داد حس کردن حضور یک مشت دوست نسبتا قدیمی که مدتهاست از هم بی خبر هستیم از پس پشت نوشته ها.
بهترین و مهمترین چیزی که من را بقدر نیم بطر "نجسی!!!" شنگول کرد این بود که توانستم با هویت واقعی خودم و به اسم واقعی خودم برایشان کامنت بگذارم. خدا می داند که چه احساس خوب و شیرینی بود امضا کردن با اسم اصلی. کلی احساس غرور کردم.
گاهی فکر می کنم مستعار نویسی یک جورهائی جلوی دست و پایم را گرفته. در هر حال خیلی خوب بود.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
blogger gerami,

lotfan ba emzaye in petition bar zede filme sisad ma ra dar mobareze ba pentagon farhangi america yaani hollywood va dolate motejaveze america hamrahi farmayeed:

http://www.petitiononline.com/BTM3/petition.html

Free Blog Counter