نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
می توانید کامنت تان را اینجا فارسی تایپ کنید
به لطف دوست عزیزم "فرهاد" بالاخره توانستم یک کامنت دونی فارسی ایجاد کنم. از راهنمائی های اوکه از آن سر دنیا من را کمک کرد واقعا تشکر می کنم.
فعلا درپای هر مطلبی یک عبارت "نظربدهید" به رنگ آبی آمده که می توانید بر روی آن کلیک کنید و نظر خود را به فارسی تایپ کنید. در هرحال همان سیستم سابق متعلق به خود "بلاگر" هم هنوز پای پست ها هست. نمی دانم که چگونه می شود برش داشت و آیا برداشتن آن باعث از بین رفتن کامنتهائی که تا کنون موجود هستند می شود یا نه.
معهذا لطف بفرمائید از سیستم جدید کامنت گذاری استفادی کنید که نیازتان به "فینگلیش" یا "پینگلیش" تایپ کردن را از بین می برد.
با تشکر مجدد از فرهاد
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
سلام ققنوس. از لطفت ممنونم. متاسفانه من هر چی تلاش کردم نتونستم در اون سیستم نظرخواهی جدید پست بفرستم و پیغام خطای زیر رو می داد
Sorry, there was an error adding your comment. Try posting again. Your comment is provided below, so that you can copy/paste it.
نمی دونم دلیلش چیه. شاید اجازه ی ارسال مستقیم نظر رو گرفته باشی و طوری تنظیم کرده باشی که پس از تایید صاحب سیستم نظرخواهی(یعنی شما) ، نظرات انتشار پیدا کنه

در مورد برداشتن سیستم نظرخواهی قبلی ، دو حالت وجود داره که این کار رو امکان پذیر می کنه
1- بعد از نوشتن هر پستی قسمت نظرات اون رو غیر فعال کنی. مثلا همین پست. به قسمت ویرایش برو و نظرخواهیش رو غیر فعال کن. بعد بیا نگاه کن ، اگر سیستم قدیمی رفت و فقط سیستم جدید موند ، مشکل حله و اینطوری کاملا می تونی مطمئن باشی که نظراتی که قبلا در سیستم نظرخواهی قدیمی اومده ، از بین نمی ره. از این به بعد هم هر پستی می فرستی ، قسمت نظرخواهیش رو غیر فعال کن تا فقط این جدیده بمونه
2- حالا ممکنه با روش اول هر دو سیستم نظرخواهی (جدید و قدیمی) ، حذف بشن. اگر اینطور شد ، باید در کدها دستکاری کنی. چون خود سیستم قدیمی هم یک کد داره که باید بگردی و اون کد رو پیدا کنی و پاکش کنی تا فقط این جدیده بمونه. ولی اینطوری این احتمال وجود داره که نظرات قبلی از بین برن! در ضمن اگر مجبور شدی از این روش استفاده کنی، حتما قبل از دستکاری کدها ، یک کپی از اون بگیر که اگر مشکلی پیش اومد ، قابل برگشت باشه
ولی اگر همون روش اول جواب بده ، خیلی کارت راحته و مشکلی نداری

Blogger ققنوس said...
فرهاد عزیز سلام

ممنون از اینکه تا این حد پیگیر کار من هستی. راستش گمان کنم باید یک نصف روزی وقت بگذارم و تمام میزان کردن‌ها را انجام بدهم. از شما چه پنهان که همان روزی که به نتیجه رسیدم خودم هم نفهمیدم کجاها رفتم و چه کارها کردم! ولی الان که دارم به کل مسیر و آنچه گذشته نگاه می‌کنم کم‌کم دارم می‌فهمم که چه کردم و چه باید بکنم. علی ایحال فکر می‌کنم فعلا سیستم اینجا را با دو کامنت دونی پیش ببرم. هرکه خواست و توانست با این یکی و هرکه خواست با آن دیگری. البته باید پیگیر مشکلات این کامنت گیر جدید هم بشوم در هرحال.

ببینیم چه می‌شود.

باز هم تشکر از لطف تو.

موفق و شاد و سلامت باشی («با تقدیم احترام» خیلی رسمی است! نمی‌خواهم اینقدر رسمی با دوستی چون تو سخن بگویم)

ققنوس

Anonymous Anonymous said...
خیلی ممنون ققنوس
من هم فکر می کنم یه مدت هر دو سیستم رو داشته باشی. بعدا سر فرصت هر وقت خواستی پیگیرش بشو که بتونی سیستم قدیمی رو حذف کنی.
باز هم از لطفی که نسبت به من داری ممنونم

Free Blog Counter