نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
مناظره نوشتاري آقايان « نبوي و سجادي » درباره حق داشتن سلاح هسته اي در وب سایت انتخاب
آنهائی که مسائل هسته‌ای ایران را پیگیری می‌کنند حتما در جریان هستند که وبسایت خبرگزاری انتخاب یک مناظره نوشتاری بین آقای سید ابراهیم نبوی و آقای داریوش سجادی را شروع کرده. موضوع این مناظره «حق داشتن سلاح هسته اي» است. من گمان دارم که مناظره بسیار جالب و زیبائی خواهد شد. این لینک نوشتار اول آقای نبوی و این هم لینک پاسخ آقای سجادی. خواندن حرفهای هر دو نفر را به همه توصیه می‌کنم.

از بعد دیگری هم مسئله زیباست. اگر اشتباه نکنم این اولین بار است که يک رسانه ایرانی اینترنتی جنبه‌ای از بحث کلی هسته‌ای شدن یا نشدن ما را به بحث گذاشته. اگر مورد دیگری سراغ دارید بفرمائید تا همینجا خدمت دیگر دوستان معرفی‌اش کنم.

ضمنا این حقیر نه طرفدار خبرگزاری انتخاب است و نه آقای نبوی و نه آقای سجادی. هر آنچه آنجا نوشته شده مربوط است به خودشان. من فقط قصد معرفی موضوع خدمت شما را دارم.

پس نگارش: از آنجائی که قبلا بسیار درباره مسائل هسته‌ای ایران در اینجا صحبت کرده‌ام ترجیح می‌دهم خواننده صحبت‌های این دو بزرگوار باشم. مهمتر از همه خواننده نظراتی هستم که مردم پای هر مطلب می‌نگارند. به نظر من این گاهی از اصل مطلب مهم‌تر و آموزنده‌تر است. نظرات دیگران درپای نامه‌نگاری‌های این دو را از دست ندهید. هرآنچه نظر مربوط به این بحث دارید هم پای همان مطالب قلمی بفرمائید که مستقیما برسد به دست نویسندگان مطلب.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
1 Comments:
Blogger Henry said...
دوست عزیزم، از اینکه همچنان به من سر می زنید متشکرم. مدتی ست چندان گرفتار کار بوده ام که توفیق نوشتن نداشته ام. مناظره سجادی و نبوی هم از اصل دچار خظاست چون جمهوری اسلامی همواره هسته ای شدن را به منظور داشتن سلاح اتمی تکذیب کرده است

Free Blog Counter