نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
مامور الهی
ظاهرا جرج بوش گفته که: «از جانب خدا به رياست جمهوري آمريكا انتخاب شده است، از جانب خدا به وي دستور حمله به القاعده و صدام حسين داده شده است و از جانب خدا از وي خواسته شده است تا به حل بحران خاورميانه كمك كند». راست و دروغ حرفی را که زده خود جرج بوش باید پاسخ دهد ولی هرکس دیگری هم جای وی بود همین ادعا را می‌کرد. وقتی آدم با یک مشت کله خراب نفهم که توهم برشان داشته و معتقدند از جانب خداوند ماموریت دارند که بمب به خودشان ببندند و درمیان مردم بیگناه که نه سر پیاز هستند و نه ته پیاز خود را بترکانند (=معتقدند که از جانب خداوند مامور هستند که آدم بکشند، هرکه باشد باگناه و بی‌گناه)، طرف است باید چکار کند؟ وقتی با یک عده طرف هستی که بجای جنگ با متجاوز تصمیم می‌گیرند که خودشان بین خودشان روزی صد صد و پنجاه تا بکشند، من هم بودم ادعای فرستاده ویژه خداوند بودن می‌کردم. یک مشت دیوانه زنجیری را چگونه می‌توان کنترل کرد؟ هر کس یک مدت با دیوانگان طرف باشد خودش هم کم‌کم عقلش زائل می‌گردد. در دنیائی که همگی بنام «خداوند بخشاینده مهربان» آدم می‌کشند و عربده می‌کشند و چماق بر سر خلق می‌زنند ظهور دوجین دوجین مسیح و امام زمان و امثالهم چندان دور از ذهن نیست. باز هم گلی به گوشه جمال جرج بوش که نگفته خودش مسیح موعود است. حق دارد بنده خدا، من هم ناچار بودم با این جماعت سر و کله بزنم عقلم را پارک می‌کردم پشت خانه‌ام با بالهای فرشتگان الهی می‌رفتم سرکار.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
Ghoghnoos
George Bush isn't divine but his mission certainly is. Let's admit democracy is God's gift to man although some just chuck it in the garbage. As for Iraqis,history will bring home to their future generations the mistake their ancestors made at a critical juncture. We, Iranians, know how blind the masses can be.
Ali D.

Free Blog Counter