نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
هیچ ربطی به ما ندارد، کار کار انگلیساست
خدمتان عرض کنم که این آف لاین را هم یکی از برو بچه ها برایم گذاشته بود که خیلی ازش متشکرم. چون فکر کردم جالب است من هم عینا برایتان نقلش می کنم. از صحت اعداد ارائه شده مطمئن نیستم.
--------------------------------------
اين مشخصات چه کشوري است؟ 20ميليون فقير، 7 ميليون بيكار، 4 ميليون معتاد، 300 هزار زن تن فروش ؛ 14 ميليون بيمار روانى ، 600 هزار كودك كارگر ،يك و نيم ميليون محروم از تحصيل،8 ميليون بيسواد، 180 هزار نابغه فرارى با 30 تريليون و400 ميليارد تومان خسارت ناشى از فرارمغز ها، 450 هزار تصادف در سال، 40 هزار بيمار ايدزي، سن بزهکاري زير 10 سال، کف سني فحشا 14 سال، و کف سني اعتياد 13 سال و... اينجا ايران توست عزیزم
------------------------------------
حالا یک عده درنیایند بگویند تو به کشورت و مردمت توهین کردی با ذکر گوشه ای از واقعیات. اگر ازمیان همه موارد بالا نصف یکی شان هم درست باشد فاجعه است. از کشور باستانی من با فرهنگ غنی آن بعید است که آمار و ارقامش تا این حد زشت باشند. البته می شود گفت که چون علم آمار و ارقام یک علم غربی است و دست "انگلیسا" توی هر سوراخ این مملکت هست و انگلیسا هم یعنی غرب و غرب یعنی انگلیسا، بعید نیست کار کار انگلیسا باشد.
اگر هم کار کار انگلیسا نبود اصلا مهم نیست. یک فلک زده ای را پیدا می کنیم همه گناه ها را می اندازیم گردنش، خلاص.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
واقعن این نوع نگاه طلبکارانه به مردم و فرهنگ ما جای تأسف داره. متأسفانه انتقاد رو با تحقیر فرهنگ و هموطنان درد کشیده خودت عوضی گرفته ای. چیزی که در نوشته هات آدم رو به شدت آزار می ده این لحن تحقیر آمیز و این نگاه تاریکت به مردمه .واقعن که نرود میخ آهنین در سنگ.با عرض معذرت دیگر وقتم را اینجا تلف نخواهم کرد.دست زیتون درد نکنه با این وبلاگ معرفی کردنش.

Anonymous Anonymous said...
خفه شو بی وطن بی غیرت

Anonymous Anonymous said...
manzooret az por rang kardan jomle iran va fahange ghanie ma chie? dari maskhare mikoni? moteasefam barat.

Saghar

Free Blog Counter