نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
تبریک به شیرزنان کشورم
تبرئه شدن سرکار خانم نازنین فاتحی از اتهام قتل را به ایشان و وکیل شجاع و محترم شان سرکار خانم شادی صدر که مایه افتخار ما هستند و نیز ملکه زیبائی دوست داشتنی جهان سرکار خانم نازنین افشین جم تبریک عرض می کنم. امیدوارم که باقی مشکلات این پرونده هرچه زودتر حل گردند.
از امروز به خود می بالم که دختر جوان مملکتم برای دفاع ازناموسش تا پای دار می رود، خانم وکیل وی تحمل ناملایماتی را می کند که از عهده دیگران (علی الخصوص بسیاری از آقایان که خود را برتر از بانوان می دانند) خارج است و ملکه زیبائی جهان از مقامش و تاجش برای آزادی آن دختر در کنج سلول زندان مایه می گذارد.

آرزو می کنم که به سرانجام رسیدن این پرونده سرآغازی باشد برای حل دیگر پرونده هائی از این دست و در نهایت تلاش پرسنل قضائی کشور و وکلای محترم دادگستری و دیگر فعالین حقوق مدنی برای متقاعد کردن قانون گزاران کشور در تغییر بهینه قوانین.

همچنین چشم به راه روزی می مانم که کشورم بتواند با استفاده از آخرین و علمی ترین روش های شناسائی و تشخیص جرم جلوی ضایع شدن حقوق شهروندانش را بگیرد.
در انتها به عنوان یک شهروند ایران مراتب سپاس خود از همه افرادی که به نوعی در حمایت از یک هموطن من و پیش بردن مسیر پرونده وی فعال بوده اند را ابراز می دارم و برای همگی آرزوی موفقیت و سلامت می نمایم.

با تقدیم احترام
ققنوس
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
مینا و نازنین عزیز!



نجات جان نازنین فاتحی از اعدام را به شما و به کمیته بین المللی علیه اعدام تبریک میگویم. این پیروزی ثمره یک اعتراض و کمپین فشرده جهانی بود که شما در سازماندهی آن نقش موثر و تعیین کننده ای ایفا کردید. این یک پیروزی دیگر برای کمیته بین المللی علیه اعدام و برای تمام انسانهای شریفی است که در سراسر جهان در این مصاف شرکت کردند و اکنون با امید و اعتماد به نفس بیشتر و عزم راسخ تری به مبارزه خود علیه اعدام و حکومتهای جنایتکاری نظیر جمهوری اسلامی ادامه میدهند. در دنیای سیاهی که قتل و کشتار و جنایات قانونی و غیرقانونی دولتها و نیروهای مذهبی و قومی در آن بیداد میکند این دستاورد شما شعله امید بخش و دلگرم کننده ای است که راه پیشرویهای بیشتر و پیروزهای بزرگتر در مبارزه جهانی علیه جنایت اعدام و در مبارزه علیه جمهوری اسلامی را هموار میکند.

دستتان را به گرمی میفشارم و به شما و تمام انسانهای مبارز و شریفی که در مصاف جهانی برای نجات جان نازنین سهم داشته اند درود میفرستم.



با امید دستاوردها و پیشرویهای بیشتر!

حمید تقوائی

دبیر کمیته مرکزی حزب کمونیست کارگری ایران

Free Blog Counter