نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
کمونیست ها سانسور را در اینجا برقرار کردند
بی چشم و روئی این کمونیست هائی که چپ و راست کامنت نامربوط مزخرف می گذارند کم بود چند روزی است یکی دوجا از این جاهائی که محصولات بی ادبی-بی ناموسی!!! می فروشند هم به جمع کامنت گذاران الکی اضافه شده اند.
یک چند روزی تحمل کردیم بعد دیدیم که خیر شده ایم جارو برقی و داریم صبح تا شب چرت و پرت های رفقای چپی و بغل مالیده و شاسی جازده را از در و دیوار این وبلاگ پاک می کنیم. این بود که علیرغم میل باطنی خودم تصمیم گرفتم که کامنت ها را اول ببینم بعد منتشر کنم.
نحوه مبارزه کردن این رفقای فسیل شده نشان می دهد که هنوز که هنوز است لایه هائی از جامعه (حد اقل در خارج کشور) هستند که مایل می باشند با تنگ کردن فضا برای دیگران جو پلیسی و ارعاب و سانسور را برقرار نمایند. آنقدر از حد و حدود خودشان پا را فراتر می گذارند تا یکی ناچارشود بیاید گوش شان را بگیرد و توی سرشان بزند.
پدر آمرزیدگان چپی! راه انداختن یک وبلاگ که دیگر پول نمی خواهد. خودتان هرچند تا که می خواهید راه بیاندازید و مدام بیانیه های پوسیده تان را از این یکی به آن یکی کپی کنید. اصلا شما ها که حزب هستید و دارید ارواح سر عمه تان جمهوری اسلامی را فتیله پیچش می کنید با آن همه قدرتی که دارید دیگر چرا پای این وبلاگ کوچک من با این تعداد خوانندگان محدودش کامنت های طولانی می گذارید؟ مگر اینکه قبول کنیم که از برقراری ارتباط با هموطنان تان پس از سالها به قول خودتان مبارزه با دشمنان آنها عاجز هستید و ناچارید پای این وبلاگ و آن وبلاگ بیانیه های تان را بگذارید و خواننده گدائی نمائید.
راستش اگر قرار باشد بین کامنت های تبلیغاتی که از فلان سایت سکسی و بهمان سایت فروش وایاگرا اینجا می گذارند و کامنت های مفتضحانه حزب کمونیست اینچنین و فدائیان آنچنان یکی را انتخاب کنم همان وایاگرا فروشان را برمی گزینم که لااقل محصولشان به یک دردی می خورد.
از خوانندگان عزیزی که به اینجا سر می زنند و این اشخاص شاسی جاخورده بازمانده از زمان دایناسورهای حزب توده برای ایشان مزاحمت ایجاد کرده اند صمیمانه عذرخواهی می کنم. امیدوارم اکنون که کامنت های این مزاحمان در اینجا ثبت نمی شود شما دوستان با خیال راحت نظرات خود را در باره مطالب اینجا بیان بفرمائید.
با تقدیم احترام
ققنوس
پس نگارش اول: اگر مطلبی که می فرمائید مرتبط با کامنت نیست می توانید مطلب را به اینجانب ایمیل بزنید.
پس نگارش دوم: مجددا تکرار می کنم که تمام شخصیت های حقیقی و حقوقی آزادند که نظرات خودشان را درباره هرکدام از مطالب این وبلاگ بیان بفرمایند. حتی کمونیست ها و چپی ها و مارکسیست ها و غیره اگر مرتبط با موضوع پست (تاکید می کنم مرتبط با موضوع پست) مطلبی دارند بفرمایند به روی چشم و با نهایت احترام واو به واو آن را منتشر خواهم کرد در قسمت کامنت ها به نام خودشان. مطالب غیر مرتبط را هم می توانند به آدرس این وبلاگ ایمیل نمایند. در ضمن این عزیزان زیرآبی نروند که یک دو جمله اول را مرتبط بنویسند و سپس چهار پنج پاراگراف را همان مزخرفات بی ربط حزبی را کپی کنند که فقط قسمت مرتبط را اجازه ظاهر شدن در اینجا خواهم داد. من تازه دارم می فهمم که چرا حکومت شاه و حکومت جمهوری اسلامی با این جماعت مشکلات شدید و عدیده داشته اند و دارند. تا حدودی به این دو حکومت در این باره حق می دهم.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Free Blog Counter