نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
دستی دستی خودم را توی هچل انداختم
ما آمدیم زیرزمین وبلاگ مان را تیغه بکشیم و یک اتاق دیگر در آوریم که وسط ملات درست کردن مان ناگهان چاه خانه ریزش کرد و دار و ندارمان را برد توی خودش! یا به عبارت دیگر دیده اید این ها که مثلا ماشین لباسشوئی را باز می کنند و بعد کلی پیچ و تسمه و فولی اضافه می آورند و می گویند اینها اضافه بوده؟ امروز این بلا بر سر من آمد.
توضیح اینکه من از اصول طراحی صفحه و اچ تی ام ال و این حرفها همینقدر سر در می آورم که زبان چینی بلدم! امروز خواستم یک سری تغییراتی را در اینجا اعمال کنم و مثلا جلوی کامنت های نا خواسته را بگیرم و بعد اندازه فونت را دستکاری کنم و بعد یک دو ستون این کنارها بگذارم و در نهایت اگر شد و توانستم عرض این قسمت که مطلب تایپ می کنم را افزایش بدهم تا وراجی های من به نظر خیلی نیایند. بعد به ذهنم رسید که یک نسخه پشتیبان هم اگر از نوشته هایم بگیرم بد نیست.
آقا یا خانمی که شما باشید در نظر بگیرید که یکی مثل من عجول و پرمدعا که می خواهد این همه کار را با هم پیش ببرد با چه خطراتی روبرو است. در همان حال که همه اینها باز بود و داشتم عوضش می کردم و تستش می نمودم برق دفتر یک لحظه چشمک زد، کامپیوترها روی یوپی اس رفتند برای یک لحظه ومن یکهو هول شدم و نمی دانم کجا کلیک کردم و "کانفرم" و بعد یک دفعه یو پی اس مان هم قطع شد. کامپیوترها هم همگی ری ست شدند. مجسم کنید قیافه من را!
معلوم نشد سرور کل اداره مان چه مشکلی پیدا کرد که کامپیوتر من که جزء آن شبکه نیست و به صورت مجزا به آن وصل شده را نمی شناخت و مجوز ورود نمی داد. بگذریم بعد از کلی وقت که کارها روبه راه شد و رفتم توی اینترنت دیدم که چه دسته گلی به آب داده ام با همکاری شرکت برق منطقه ای!!!
دست به دامان این همکارمان هم که مخ کامپیوتر است شدم که آقا جان مادرت بیا و ببین من گردن شکسته چه گندی زده ام به وبلاگم گفت «فلانی حالا من هیچی ولی اگر رئیس بفهمد که تو با کامپیوتر شرکت وبلاگ می نویسی آن هم به زبان خاورمیانه ای (بنده خدا فرق فارسی را با عربی نمی داند!) سر و کارت با کرام الکاتبین است ها. کمترینش از دست دادن کارت است اگر سر از گوانتانامو در نیاوری!»
دیدم معقول می گوید. دیگر هیچ کاری نکردم تا الان که از خانه دارم این مطلب را می نویسم. فعلا نمی دانم چه را زده ام و حذف کرده ام و در کدها چه خرابکاری ای کرده ام. از بعضی مطالبم روی "درفت" نسخه پشتیبان دارم که اینجا خواهم گذاشت شان. ممنون از توجه و تذکرتان. بقول تلویزیون ایران به گیرنده های خود دست نزنید که اشکال از همکاری یک آدم که هیچ از این چیزها سر در نمی آورد با شرکت برق است! فعلا بروم ببینم این طرفها یک خاکی چیزی پیدا می شود ما بر سرمان کنیم یا همه آنهائی را که تیک زده بودیم و "سلکت آل" کرده بودیم برای "بک آپ" کردن یک چند لحظه قبل از قطعی برق از دست مان رفته اند.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Free Blog Counter