نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
یلدا تان مبارک
شب یلدای همه شما خوانندگان این وبلاگ و «نخوانندگان» ! این وبلاگ مبارک و به خیر و خوشی باد. امیدوارم در انتهای طویل ترین شب سالتان زیبا ترین طلوع خورشید سال را شاهد باشید. در ضمن آنانی که در ایران هستند تا می توانند هندوانه و انار و آجیل و تخمه و از این قبیل بخورند به جای ما غربت نشینان کافر مست خوش گذران! که هر هفت شب هفته و سیصد و شصت و پنج روز سال مست و پاتیل از این دیسکو به آن دیسکو روانیم و دیگر ایرانی بودن خود را فراموش کرده ایم!!!! اینکه شوخی بود ولی از صمیم قلب شب یلدائی پر از انار و هندوانه و پر از شادی و خنده و سرخوشی را برای همه ایرانیان (چه آنان که در وطن هستند و چه آنان که دور از وطن هستند) آرزو دارم.
پ.ن: آمدم یک عکسی چیزی مربوط به شب یلدا اینجا بگذارم دیدم که خودم که ندارم چنین چیزی را، از هرجا هم بخواهم «کف بروم» در شب یلدا لااقل شگون ندارد، لینک هم بدهم همین چهارتا و نصفی خواننده وبلاگ ما از دست ما می پرند و مشتری دیگران می شوند! اصلا قید عکس را زدم! بجای عکس به لبان خندان خود و دیگران نگاه کنید، کافی است.
تن تان سالم و دل تان خوش باد
ققنوس
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Free Blog Counter