نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
خاتون
قرار نیست که ما همه اش از سیاست بگوئیم و خط به خط اخبار را بخوانیم تا گاف های حضرات را بگیریم. در این میان چیزی که نباید فراموشش کرد زندگی است. بخش بزرگی از زندگی لذت بردن از زیبائی ها ست و برای ما ایرانیان کمتر چیزی به پای زیبائی یک شعر می رسد.
ترانه زیبای خاتون را با صدای جاودانه ابی (آلبوم شب زده) از سایت پارسی میوزیک گوش کنید. متن آن را هم می توانید بر روی سایت ترانه سرای هنرمند آن ایرج جنتی عطائی ببینید. تنظیم آهنگ آن هم کار بابک بیات پر افتخار ماست:
------------------------------------------
کدوم شاعر، کدوم عاشق، کدوم مرد
تو رو دیدو به یاد من نیافتاد
به یاد هق هق بی وقفه من
توی آغوش معصومانه باد
تو اسمت معنی ایثار آبه
برای خاک داغ خستگی ها
تو معنای پناه آخرینی
واسه این زخمی دلبستگی ها
نجیب و با شکوه و حیرت آور
تو خاتون تمام قصه هائی
تو بانوی ترانه هامی اما
مث شکستن من بی صدائی
تو باور میکنی اندوه ماهو
تو می فهمی سکوت بیشه ها رو
هجوم تند رگبار تگرگی
که میشناسی غرور شیشه ها رو
تو معصومی مث تنهائی من
شریک غصه های شبنم و نور
تو تنهائی مث معصومی من
رفیق قله های پاک و مغرور
نجیب و باشکوه و حیرت آور
تو خاتون تمام قصه هائی
تو بانوی ترانه هامی اما
مث شکستن من بی صدائی
ببین من آخرین برگ درختم
درخت زخمی از تیغ زمستون
منو راحت کن از تنهائی من
منو پاکیزه کن با غسل بارون
تو تنها حادثه تنها امیدی
برای قلب من این قلب مسموم
ردای روشن آمرزشی تو
برای این تن محکوم محکوم
نجیب و باشکوه و حیرت آور
تو خاتون تمام قصه هائی
تو بانوی ترانه هامی اما
مث شکستن من بی صدائی
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Free Blog Counter