نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
آیا آمریکا به ایران چشم داشت دارد یا خیر؟
دوستی میگفت که آمریکا به ایران چشم داشت دارد و ما برای حفظ استقلال مان و نشان دادن قدرتمان نیازبه داشتن سلاح اتمی داریم. گفتم چرا روسیه که در زمان قاجار دو سه جنگ بزرگ با ما کرد و تکه هائی از شمال کشورمان را جدا کرد، در زمان شاه به کمک ایادی خودش سعی در ایجاد استقلال در آذربایجان ایران داشت به طمع جدا کردن آن از ما، در زمان مصدق پشتیبانی چنگکش در ایران یعنی حزب توده را از پشت نیروهای ملی برداشت، و در زمان جنگ ایران با عراق سیل تسلیحات و مستشاران روسی را روانه بغداد کرد تا جوانان ما کشته شوند را تهدیدی برای خود و استقلال مان نمی دانیم ولی آمریکا را از آن سر دنیا دشمن خود می دانیم و می گوئیم چشم داشت دارد به ایران.
آمریکا به ایران چشم داشت ندارد، این روسیه است که خطر عمده محسوب می شود و متاسفانه داریم به دامانش می غلطیم.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
www.cyoiran.com


بدین وسیله به اطلاع می رساند آدرس وب سایت سازمان جوانان کمونیست به www.cyoiran.com تغییر یافت. این تغییر به دلیل مشکلات فنی در سرور قبلی و توقف 24 ساعته سایت ایجاد شد . این تغییر چنان سریع صورت گرفت که فرصت آدرس دهی از طریق آدرس قبلی وجود نداشت . لذا از همه اعضا و دوستان تقاضا داریم در معرفی آدرس اینترنتی جدید سازمان جوانان کمونیست به ما کمک کنند.

سازمان جوانان کمونیست
11نوامبر 2006 ، 20 آبان 85

Anonymous Anonymous said...
har 2 darand .dooste aziz in maiim ke bayad havaseman jam bashad .

Amir

Free Blog Counter