نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
نوکر من چاکری داشت
-----------------------------------------
ديپلمات‌ها در وين از پيشرفت تازه ايران در زمينه غني‌سازي خبر دادند
خبرگزاري فارس: گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس به نقل از ديپلمات‌ها در مقر آژانس بين‌المللي انرژي اتمي حاكي از تأييد آزمايش‌هاي تجهيزات جديد غني‌سازي اورانيوم در ايران حكايت دارد.
-----------------------------------------
توجه فرمودید چه شد؟ دیپلمات ها در آژانس بین المللی انرژی اتمی از موفق بودن آزمایش های تجهیزات جدید غنی سازی در ایران اطلاع یافته اند، بعد آن را با خبر گزاری آسوشیتد پرس درمیان نهاده اند و دست آخر هم خبرگزاری فارس با ذکر ماخذ که همان خبرگزاری خارجی است خبری را که مربوط به ایران است ذکر کرده است.
اگر این خبر درست است چرا یک خبرگزاری وطنی مستقلا و راسا اعلامش نمی کند؟ اگر این خبر صحیح نیست که چرا خبر ناثواب را ذکر می کنند. احتمال دیگر آنکه این خبر سری است و فعلا نباید جائی درز پیدا کند. پس چرا سر از آسوشیتد پرس در می آورد؟ حالا گیرم آنها هم نقلش کردند، چرا خبرگزاری فارس باید خبر سری را نقل مجدد کند؟ اصلا معلوم هست در مسیر روی دادن خبر تا رسیدن آن به مردمان چه اتفاقاتی می افتد؟ خودش برای خودش خبر داغی می تواند باشد.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Free Blog Counter