نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
رفیق ناباب که بود؟
معلوم نیست که چه کسی آن دیگری را از راه به در کرده است که به چنین فرجامی منتهی شده. آیا اثر دوستی با ایرانی هاست که باعث این شده که آقای هوگوچاوز رئیس جمهور ونزوئلا اینچنین هرچه به زبانش آمده را در مجمع عمومی سازمان ملل از خود بیرون بریزد و یا دوستی با ونزوئلائی ها بوده که باعث معروف شدن رئیس جمهور ایران در سطح جهانی بخاطر اظهارات تند و ضد اسرائیلی اش شده.
خبرگزاری فارس این خبر را مخابره کرده. قسمت های آبی متن از نگارنده وبلاگ است:
در سخناني در مجمع عمومي سازمان ملل
چاوز: بوش ، شيطان ، دروغ گو و ستمكار است
خبرگزاري فارس: هوگو چاوز رئيس جمهوري ونزوئلا، در سخناني در مجمع عمومي سازمان ملل، بوش رئيس جمهوري آمريكا را «شيطان»، «دروغ گو» و «ستمكار» خواند.(توجه دارید که در مجمع عمومی سازمان ملل سران کشورهای جهان گرد هم می آیند، به دیگر سخن فضا بسیار احترام آمیز است و همه کس حساب هر کلمه ای که از دهانش خارج می شود را دارد، بجز البته بعضی ها!)
به گزارش فارس، به نقل از خبرگزاري فرانسه، چاوز امروز در سخنراني خود در مجمع عمومي سازمان ملل متحد در نيويورك، با اشاره به سخنراني ديروز بوش در اين مجمع افزود: «ديروز شيطان به اينجا آمد و هنوز "قصرش" بوي گوگرد مي دهد.»(خیر قربان دیروز نبوده، آنجا که شما ایستاده اید خاک کشور همان شیطان است، بوی گوگردش هم لابد مربوط به غذاهای نفاخی می شود که به سران کشورها داده شده!)
چاوز گفت: «او به اينجا آمد صحبت كند؛ گويي كه مالك دنيا است.»(خدائی اش شما اگر بزرگترین اقتصاد دنیا زیر دستتان بود جوری صحبت نمی کردید که انگار مالک دنیا هستید؟ اصلا همین آقای چاوز عزیز اگر جای آقای بوش بود چگونه صحبت می کرد؟ لابد به دشمنانش از تریبون سازمان ملل فحش خواهر و مادر می داد!)
چاوز با حمله به هژموني آمريكا(ای ولله به گزارشگران با "پرینسیپال" فارس نیوزاجنسی که اینگونه به "الویت" کردن "تینکینگ" "پابلیک" اهمیت می دهند و اصطلاحات سیاسی را به چه راحتی برای خلق الله باز می کنند، الان دیگر هر کورو کچلی در ایران می داند "هژمونی" چیه، می "گاد" بلس دم!) ، بار ديگر اصلاح اساسي سازمان ملل را خواستار شد تا از نفوذ آمريكا در آن كاسته شود(در اینکه این سازمان عریض و طویل باید اصلاح شود که شکی نیست، ولی چگونه و چه کسی باید این کار را بکند و در راستای منافع کدام گروه از کشورهای جهان که صدای دیگر گروه ها در نیاید معلوم نیست. عین جمع کردن خودرو های فرسوده از تهران که همه متفق القول هستند که باید انجام شود ولی در جواب چه جوری؟ همه فقط کله خود را می خوارانند) .
وي كه سخنانش با كف زدن (فکربد نکنید! این کف زدن با آن کف زدن و این هردو با در کف بودن فرق بسیار دارند!) بسيار گرم حضار همراه بود (این پدر سوخته های حاضر در سالن یعنی همان سران کشورهای جهان و هیئت های همراهشان "تکبیر" نمی گفتند؟) ،‌ با نقل مكرر سخنان «نوام چامسكي» انديشمند آمريكايي، «ارسطو» فيلسوف يوناني و همچنين «آلفرد هيچكاك» فيلم ساز، بوش را يك «دروغ گو» و «ستمكار» خواند(حالا ببین ها! من می خواهم هیچ نگویم ولی این ها آنچنان مزخرف می بافند که نگو و نپرس. نوام چامسکی زنده است و از مخالفین سیاست های بوش، قبول ولی ارسطو چه ارتباطی با جرج بوش دارد؟ آلفرد هیچکاک که چند رئیس جمهور قبل از بوش از دنیا رفت درباره بوش نظر داده؟ راستی "سقراط" در لیست شما ازقلم افتاده بود که به این وسیله تصحیح می گردد! درضمن چون اسکندر مقدونی با هیلاری کیلینتون سرو سری داشته پس جرج بوش "مادرفلان و زن بهمان" است!) .
وي خطاب به مجمع عمومي سازمان ملل گفت:«نمي‌توانيم اجازه دهيم ديكتاتوري جهاني تحكيم شود. امپرياليسم آمريكا تهديدي براي بقاي نژاد انسان است.»(نمی دانم چرا هرکس که ا...ش می آید یاد منش می آید! چرا هرکس که می خواهد به سر بشریت کار قهوه ای کند به اسم دفاع از نژاد انسان و کرامت انسان این کار را می کند، از جرج بوش و قبلی های وی بگیرید تا به همین آقای چاوز. )
چاوز تصريح كرد:« بوش "دمكراسي دروغين نخبگان" و "دمكراسي بمب" را ارتقا داد.»(البته آقای چاوز با همان دموکراسی ای که زمانی آمریکا و اروپا به جهان صادرش کردند -و لابد در همان زمان خود نیز با مخالفت های زیادی روبرو بود- با رای اکثریت مردم ونزوئلا به ریاست جمهوری برگزیده شدند. این نوع جدید دموکراسی آمریکا اخ است و تخ و آن نوع قدیمش به به است و خوب). رئيس جمهوري ونزوئلا از منتقدان هميشگي دولت بوش است. چاوز همواره تاكيد كرده است دولت آمريكا از توطئه سرنگوني وي حمايت مي كند.
حالا که این خبر را خواندید می فهمید که چرا هیئت حاکمه ایران دارد با ونزوئلا می پرد؟ تا به مردم نشان دهد که ولله و بالله اینها آنقدرها هم که می گویند بد نیستند و از آنها بد تر هم هست که هرچه به دهانش می آید در حضور سران کشورها می گوید. ما فقط در سخنرانی های داخلی مان خواهان محو اسرائیل و این حرفها هستیم ولی آنها رسما از تریبون بین المللی فحش می دهند تا دنیا را آباد کنند و طرحی بهتر از آنچه آمریکا درانداخت دراندازند. حکایت آن پسر نوجوان است که برای اینکه خانواده اش به وی گیرندهد که چرا سیگار می کشی تمام رفقایش را ازمیان معتادان انتخاب می کرد تا خانواده اش ببینند و بفهمند که از او بد تر هم هست!
راستی آقای چاوز عزیز اگر کسی از هموطنان ونزوئلائی شما در یکی از میادین شهر دویست سیصد نفر را دور خود جمع کند و درمیان سخنرانی خود برای آنان عین همین عباراتی را که برای جرج بوش به کار بردید نسبت به خود شما بکار ببرد واکنش شما و دستگاههای امنیتی تان نسبت به آن شخص چه خواهد بود؟
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Free Blog Counter