نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
ظهور نویسنده بازتاب را عشق است، مهدی کیه؟
من عاشق سایت بازتاب هستم. هر از چندی در این سایت چرخی می زنم و مدتی با مقالات و دیدگاه های مطرح شده در این سایت که همه بدون استثناء فکاهی و مسخره هستند سر می کنم.
این هم آخرین دست پخت آقایان به همراه توضیحات من که به جوهر آبی در زمینه سیاه متن نگاشته ام:
--------------------------------------------------
کرم نما وفرود آی، که خانه خانه توست!
برتراند راسل مى گويد:دنيا چشم به راه مصلحى است كه همگان را در سايه يك پرچم و يك شعار متحد
سازد.حضرت مسيح (ع) به دنبال قيام حضرت قائم(ع) در فلسطين آشکار خواهد شد وپشت سر حضرتش نماز خواهد گزارد. (خلاصه مقاله از این مسخره تر نمی شد در بالای مقاله نهاد. ظاهر این خلاصه پیشنهاد می کند که برتراند راسل به حضرت قائم شیعیان دوازده امامی اعتقاد دارد! )
پديده ظهور منجى بزرگ که با خروج خود، عدل و قسط، گشايش و آسايش را در مقطع پايانى تاريخ حيات انسان، به ارمغان خواهد آورد، عقيده اى است كه پيروان اديان سه گانه ابراهيمى و بخش چشم گيرى از ساير ملل بدان ايمان داشته و دارند. (اینکه منجی بزرگی خواهد آمد یا نه به جای خود، فقط چرا قرار است این منجی "در مقطع پایانی تاریخ حیات انسان" ظهور کند؟ اگر تاریخ حیات انسان به مقطع پایانی خود نزدیک می گردد که دیگر عدل وقسط و گشایش و آسایش به چه کارش می آید؟ نوش داروی پس از مرگ سهراب؟)
به گزارش خبرنگار بازتاب:(پدرآمرزیده، یک مقاله مذهبی یا تطبیقی که دیگر "به گزارش خبرنگار" نمی خواهد. اینکه خبر نیست که خبرنگار بخواهد!) تصريحات قابل توجهى ازنوابغ مغرب زمين و انديشمندان آن ديار مى يابيم مبنى بر اين كه جهان در انتظار مصلح كبيرى است كه سر رشته امور را به دست خواهد گرفت و جامعه بشرى را زير يك پرچم و به دنبال يك هدف (در آخر دنیا که دیگر هدف معنا ندارد! )، گرد هم خواهد آورد. مانند فيلسوف شهير انگليسى برتراند راسل (که بالاخره درجه فیلسوفی و شهرتش و نابغه بودنش توسط برادران به تائید رسید، البته تا زمانی که هرچه خواستیم به نافش ببندیم و الا درباره مسائل دیگری که نظر داده همچنان ضاله و لایق تف و لعن است!) كه مى گويد(حالا کجا می گوید و اینها بماند برای بعد!): دنيا چشم به راه مصلحى است كه همگان را در سايه يك پرچم و يك شعار متحد سازد.
بر همین اساس و بر پایه بشارات فراوانى كه دركتاب انجيل آمده است، حضرت مسيح (ع) به دنبال قيام حضرت قائم(ع) در فلسطين آشکار خواهد شد(بر کدام اساس مشتی؟ برپایه حرف برتراند راسل؟ و یا دیگر علمای غربی؟ یعنی روشنفکران غربی که اکثرا هم سکولار بوده اند به "قیام حضرت قائم" شیعیان دوازده امامی معتقد هستند؟ خوانندگان عزیز این مقاله را به پست قبلی درباره "دروغ بزرگ" رجوع می دهم. نگارنده سایت بازتاب هم بهتر است از مست کردن و مقاله درباره حضرت مسیح و حضرت قائم نوشتن خودداری کند که گناه دارد با دهان نجس درباره انبیاء و اولیاء الهی نگاشتن) وبه يارى آن حضرت خواهد شتافت وپشت سر حضرتش نماز خواهد گزارد، تا يهوديان و مسيحيان وپيروان وى تكليف خويش را بدانند و به اسلام بگروند وحامى حضرت مهدى(ع) گردند.( و همه چیز خوب و خوش و امن و امان بشود، عینا مثل زمان شاه!!!)
از اين رو، در آخرين روزهاى زندگى- و شايد در طول دوران حيات(اگر بحث شاید است که شاید دم مغازه علی آقا بقال!)- به ياران و شاگردان خود، توصيه ها و سفارش هاى بسيارى درباره بازگشت خود به زمين نموده (فارسی را پاس بدهیم و با آن شیشه همسایه را بشکنیم! فاعل این جمله چه کسی است؟ برتراند راسل؟ مسیح؟ چه کسی درآخرین روزهای زندگی اش؟) و آنان را در انتظارگذارده وامر به بيدارى و آمادگى فرموده است .
دركتاب تورات نیز كه ازكتب آسمانى به شمار مى رود(نه بابا! جان من؟ تورات یهودیان کتاب آسمانی است؟ چه کشف بزرگ و مهم و جمله پرکنی برای نویسنده چنین مقاله ای) و هم اكنون در دست اهل كتاب و مورد قبول آن ها است، بشارات زيادى از آمدن مهدى موعود و ظهور مصلحى جهانى در آخرالزمان آمده است. (توجه به این دارید که لب مطلب نگارنده مقاله بازتاب این است که چون شیعیان دوازده امامی که اتوماتیک می شوند مساوی تمام جهان اسلام ، معتقد هستند که مهدی موعودی خواهد آمد و اهل کتاب هم معتقد به ظهور منجی نهائی هستند پس مهدی همان موعود است! انگار بگوئیم که چون یهودیان معتقدند که پیامبرشان موسی است ومسلمانان معتقدند که پیامبرشان محمد است پس موسی همان محمد است و از این به بعد باید به محمد معتقد باشند و نه به موسی! راستی چرا شیعیان دوازده امامی اثنی عشری به اسم و رسم و محل و نحوه ظهور مصلح جهانی مسیحیان و یا یهودیان معتقد نباشند؟ هان؟)
در زبور حضرت داود(ع) كه تحت عنوان مزامير درلابلاى كتب "عهد عتيق " آمده (لابلای کتاب عهد عتیق؟ کلمه "لابلای" چه مظمونی را به ذهن متبادر می کند؟ به هم ریختگی و شلوغ پلوغی را نه؟)، نويدهايى درباره ظهور حضرت مهدى (ع) به بيان هاى گوناگون داده شده است( توجه کنید که این نوید ها درباره حضرت مهدی است و نه کس دیگری!) و در 35 بخش از مزامير 150 گانه، اشاره اى به ظهور مبارك آن حضرت ونويدى از پيروزى صالحان بر شريران وتشكيل حكومت واحد جهانى (لابد تحت نظر و حمایت جمهوری اسلامی!) وتبديل اديان ومذاهب مختلف به يك دين محكم و آيين جاويد (لابد شیعه دوازده امامی چه و چه فقط و لاغیر)، موجود است .
بنا به این گزارش (رعایت امانت را ببین و حال کن! "بنا به این گزارش" انگار که دارد درباره سقوط هلی کوپتر حرف می زند)، در منابع زرتشتيان تصريحات بسيارى (در مزامیر داود که تنها یک"اشاره ای" بود ولی خدا به زرتشتیان رحم کند که در منابع شان "تصریحات بسیاری" شده است!!) به ظهور حضرت مهدى (ع) (ونه کسی دیگر، فقط همان که ما می گوئیم!) شده است كه قسمتى از آن ها را در اين جا مى آوريم: دركتاب زند كه ازكتب مقدسه زرتشتيان است، درباره انقراض اشرار و وراثت صلحا مى گويد: لشكر اهريمنان با ايزدان، دايم در روى خاكدان محاربه وكشمكش دارند وغالباً پيروزى با اهريمنان باشد، امَا نه به طورى كه بتوانند ايزدان را محو ومنقرض سازند، چه در هنگام تنگى از جانب اورمزد كه خداى آسمان است به ايزدان كه فرزندان اويند يارى مى رسد و محاربه ايشان نه هزار سال طول مى كشد.(کجای این قضیه به حضرت مهدی ربط داشت؟)
دركتاب هاى مذهبى مقدسى كه در ميان هنديان به عنوان كتاب هاى آسماني شناخته شده و آورندگان اين كتاب ها به عنوان پيامبر شناخته مى شوند ( یعنی اینکه: ما که نه کتابهای شان را قبول داریم و نه آورندگان شان را ولی چون خودشان قبولش دارند پس اتوماتیک در کتابهایشان لینک داده شده به "مهدی موعود" مورد نظر ما!)، تصريحات بسيارى به وجود مقدس مهدى موعود(ع) و ظهور مبارك آن حضرت شده است كه قسمتى از آن ها را مى آوريم: دركتاب اوپانيشاد كه يكى ازكتب معتبره و از منابع هندوها به شمار مى رود، بشارت ظهور مهدى موعود(ع) چنين آمده است: اين مظهر ويشنومظهر دهم در انقضاى كلى يا عصرآهن، سوار بر اسب سفيدى، در حالى كه شمشير برهنه درخشانى به صورت ستاره دنباله دار در دست دارد، ظاهر مى شود و شريران را هلاک مى سازد ... (مرسی ترجمه! باز این جملات چگونه به "مهدی موعود" ربط پیدا می کند بماند برای بعد! در ضمن اسب سفید خود نشان پاکی است، کسی نمی آید بگوید منجی بر اسب سیاه سوار خواهد شد، اسب، شمشیر و سفیدی و اشاراتی از این دست بین همه آنانی که به ظهور منجی معتقد هستند مشترک است ولی دلیل این نیست که آنی که ما می گوئیم دارای این صفات است همان کسی است که دیگران هم می گویند. لازم به ذکر است که درزمانی که این کتب آسمانی آمده اند اسب وسیله حمل ونقل بوده و شمشیر وسیله جنگ. مسلم است کسی که منجی خواهد بود باید بتواند این طرف و آن طرف برود و با دشمنانش بجنگد. اینکه اسبش سفید است و شمشیرهم دارد که نشد نشانه های امام زمان شیعیان دوازده امامی!)
اساساً ميان مسلمانان و ديگر پيروان اديان و ملل مختلف، در اصل اعتقاد به ظهور يك منجى در آخر الزمان هيچ گونه اختلافى نيست (خدا پدر و مادرت را بیامرزد که یک جمله غیر دروغ و دغل از خودت نوشتی!)، هر چند در مصداق آن ميان مسلمانان و ديگران اختلافاتى وجود دارد. (که آن هم با این مقاله رفع شد و فهمیدیم که همه ادیان و ملل مختلف معتقد به مهدی موعود شیعیان دوازده امامی هستند ولاغیر!)
مشروح این مطلب را درستون مقالات بخوانید.
---------------------------------------------------------------------------
اگر هنوز نفهمیده اید که مصلح و منجی و چه و چه همان کسی است که آقای نویسنده مقاله می گوید به لینک درج شده در انتهای مقاله بروید و مشروح مطلب را در ستون مقالات سایت بازتاب بخوانید تا روشن شوید و کمی تفریح و تفرج کرده باشید.
برادران سایت بازتاب هم که ممکن است این پست من را بخوانند نیز لطف کنند ایمیلی به من بزنند و بگویند مظنه نگارش این قبیل مقاله ها در بازتاب چقدر است تا من برایشان کیلو کیلو مقاله اینچنینی بنویسم. اگر خواستند نمونه کار حاضرهم برایشان دارم که ثابت کنم "مائو تستنگ" رهبر چین نبود بلکه رهبر القاعده در آرژانتین بود و در نگذشته بلکه قرار است در صحرای "گوبی" و در میان پیروان خود درسال ششصد قبل از میلاد!!! ظهور کند! اگر برادران سایت بازتاب تماس بگیرند مجانی خدمت شان ارسال می گردد. خدا را شکریک کار راحت بی دردسر پیدا کردیم و از بی پولی در آمدیم !
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Free Blog Counter