نگاهی دیگر، نگاه ما
خیلی وقتها در زندگی لازم است که از نگاهی دیگر به قضایا بنگریم، از زاویه‌ای جدید. نگاه ما باید نگاهی دیگر بشود و نگاهی دیگر نگاه ما
هواپیمای جنگی نخل زیتون
خبر هواپیما سازی ارتش به نقل از فارس نیوز. باز هم قسمت های رنگی از نگارنده وبلاگ است:
فرمانده كل ارتش:

در خصوص ساخت هواپيماي جنگي خبرهاي خوشي داريم
خبرگزاري فارس:سرلشگر صالحي گفت:در مرحله ساخت هواپيماي جنگي به خودكفايي رسيده‌ايم (آقای صالحی، ساخت هواپیمای جنگی که صابون نخل زیتون یا ماشین پیکان نیست که درآن "به خودکفائی" برسیم. خود کفائی در زمینه ساخت هواپیمای جنگی به چه معناست؟ درضمن شما که با این سرعت موشک و هواپیما و تکنولوژی هسته ای را دنبال کرده اید و می کنید این همه دانشمند و متخصص از کجا آورده اید؟ این ها در کدام دانشگاه معتبر جهانی درس خوانده اند واز طریق کار برای کدامین شرکت های معروف و مطرح جهانی تا بدین اندازه تجربه و خبرگی اندوخته اند که برای کشور موشک و هواپیمای نظامی تولید می کنند به سه سوت و در حد خود کفائی. در ضمن پرسنل کارخانه تولید هواپیمایتان در کجا دوره دیده اند؟ لطفا نگوئید که همه چیز را از بای بسم الله تا تی تمت خودمان کشف کردیم. اگر به این راحتی می شد هواپیمای جنگی و موشک ساخت که دیگر کسی مریض نبود برود ازآمریکا و روسیه و فرانسه و اسرائیل هواپیمای نظامی بخرد. خودشان هفت هشت ده سالی تحقیق می کردند (لابد با خواندن مجله و کتاب فقط!) و بعدش هر هواپیمائی که می خواستند می ساختند!) ، در اين خصوص فردا خبرهاي خوشي داريم (بابا خوش انصاف تو که پیشاپیش خبر را گفتی! راز داری نظامی ات کو؟)
به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس امير سرلشگر صالحي فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران در گفت‌وگو با خبرنگاران اعزامي به منطقه عملياتي رزمايش هوايي ضربت ذوالفقار در شمال غرب كشور گفت:در آستانه نيمه شعبان و در ادامه رزمايش،خبرهاي خوشي در خصوص توانمندي نيروهاي مسلح در توليد جنگ افزارهاي نظامي فردا خبر خوشي به مردم مي‌دهيم (این جمله را یک بار دیگر بخوانید، گمان نمی کنم که مشکل دستوری این جمله از خبرگزاری فارس باشد. حالا طرف شد فرمانده کل ارتش که دلیل نمی شود در مصاحبه با خبرنگاران فارسی را درست حرف بزند. بنده خدا فکرش هزارجاست، لابد از الان دارد برای پرتاب یک سفینه به نام "نصرالله" به سوی مریخ و رسیدن به خود کفائی و تولید انبوه در زمینه "مریخ نورد" برای پنج شش سال آینده فکر می کند). وي افزود: باورهاي (=توهماتی) كه در تمامي صنعتگران ما ايجاد گرديده است در توليد صنايع دفاعي نيز تسري يافته و اينك ما در مسير توليد انبوه هواپيماهاي جنگي قرار گرفته‌ايم (من اگر یک دهم این آقایان قدرت خالی بندی و یا خودبزرگ بینی داشتم ظرف سه ماه می شدم نماینده پارلمان یک خراب شده ای از این وضع زندگی بخور و نمیرراحت می شدم). صالحي گفت: ما در مسير توليد متناسب با نيازهاي خود جنگ افزارهاي نظامي خود را پيشرفته‌تر خواهيم كرد. (به سلامتی، آرزو بهر جوانان نه بود عیب و نه عار! بگذار دل آنها که عزیزانشان را چند روز پیش در سانحه سقوط توپولوف از دست دادند به این خوش بشود که اگر بلد نیستیم قطعه هواپیمای مسافری بسازیم، هواپیمای جنگی تولید می کنیم آن هم تا مرز خود کفائی. راستی این دلال های ماشین را دیده اید چقدر وقیح هستند؟ چشم می اندازند توی چشم شما و به یک پیکان چهل و هشت اشاره می کنند و می گویند این ماشین برایت بیست سال کار می کند و در نهایت شما به چشم های خود نیز شک می کنید.)
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Free Blog Counter